Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Er det andre seter enn Maxi Cosi bilstol 0-13 kg som passer til putebarn? Anonymous poster hash: f579a...076
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Vi brukte acta graco (?) sin til ungene våre. Begge to ble født med HD. Nr 1 brukte pute i 4 mnd. Fikk plass i stolen, men hadde måttet vurdere en annen om hun hadde måttet bruke pute lengre. Mener at graco er større en maxi cosi? Men kan hende det er noe jeg innbiller meg. Anonymous poster hash: 63fda...966
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Vi brukte acta graco (?) sin til ungene våre. Begge to ble født med HD. Nr 1 brukte pute i 4 mnd. Fikk plass i stolen, men hadde måttet vurdere en annen om hun hadde måttet bruke pute lengre. Mener at graco er større en maxi cosi? Men kan hende det er noe jeg innbiller meg. Anonymous poster hash: 63fda...966 Vårt forrige barn var putebarn, og brukte pute fra hun var 1 måned gammel til hun var 5,5 måneder. Hadde aldri problemer med plassen i Maxi Cosi'en. Men det setet er nå litt gammelt og må byttes ut til neste. Siden HB er arvelig, tenkte vi å ta høyde for det (hadde bare flaks at vi hadde riktig sete sist, det kom som en overraskelse), men har også lyst til å se på tester. HI Anonymous poster hash: f579a...076
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå