Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Jeg er en alenemamma med veldig dårlig råd, så jeg handler mye tøy på sparkjøp. Hva tenker dere om barn og voksne som går med slike billigklær? Anonymous poster hash: 4d235...e1f
Subwoofer Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Ingen verdens ting. Tror ikke jeg hadde klart å sett det på klærne at de var kjøpt der.
Elsker livet Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Jeg tenker ikke så mye over det, sparkjøp har en del greie hverdagsklær og ull
eneleh_ Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Jeg tenker ingenting jeg. Du har klær på, det er det viktigste! :-)
me_87 Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Jeg har grei økonomi men kjøper selv noen klær på sparkjøp å er overhodet ikke flau over det. Syns de har noen fine klær til små jeg.
GeeGee Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Jeg har handlet der til sønnen min. De har f.eks. ull fra Janus og Safa. Trenger ikke å betale mer enn nødvendig :-)
DaTuMa Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Aner ikke hva de har der så jeg hadde ihvertfall ikke sett det. Jeg bestiller klær til hele familien fra henneskatalogen av og til, er vel ikke noe bedre det? syns det er deilig å slippe å gå i butikken
cdc87 Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 det hadde jeg ikke engang lagt merke til, nei så ikke tenk på det !
Gjest Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Folk får da handle hvor de vil!! Kunne brydd meg mindre, bare ungen har klær på seg og har det bra
Gjest Yzma Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 Billig og billig, fru Blom. De har da temmelig stive priser på enkelte plagg, de også.
Vogndilla Skrevet 1. august 2013 #11 Skrevet 1. august 2013 Vi har god råd men handler litt derifra for det, ull for eksempel.
Sikkertforgammel Skrevet 1. august 2013 #12 Skrevet 1. august 2013 Bortsett fra at endel av klærne derfra har elendig kvalitet så tenker jeg ikke noe om det.
smurfis Skrevet 1. august 2013 #13 Skrevet 1. august 2013 Skal man syntes noe om det da:) Jeg kjøper en del ting til barna der selv jeg, vi har helt normal økonomi og er veldig glade i å kjøpe både billig og bra:)
Gjest sussie77 Skrevet 1. august 2013 #14 Skrevet 1. august 2013 Har handlet masse der. Ull og strømpebukser blant annet.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #15 Skrevet 2. august 2013 Det er vel bare folk som handler der selv som vil legge merke til at klær er derfra, og uansett hvor jeg kjenner igjen klær fra tenker jeg ikke så mye mer enn at jeg kjenner dem igjen. Spar kjøp har dessuten ganske normale/nøytrale klær, så det er ikke så lett å legge merke til som hvis en unge bare har klær fra f.eks. Nøstebarn Anonymous poster hash: d3b09...ec1
Musemorbr / Skrevet 2. august 2013 #16 Skrevet 2. august 2013 Jeg hadde aldri ofret det en tanke. Klær er klær.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #17 Skrevet 2. august 2013 Sparkjøp har super ull til lange, tynne barn slik som min datter Elsker ulla derifra- men jeg ser ikke forskjell på klærne ellers- om de er fra H&M, Cubus, Sparkjøp el.lignende. Anonymous poster hash: ca0c4...2f1
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #18 Skrevet 2. august 2013 Det er vel bare folk som handler der selv som vil legge merke til at klær er derfra De skulle gjøre som meg. Få kjøkkenpiken til å gå ned et ærende hos Sparkjøp, og få hjembragt katalogen deres. Om kveldene sitter jeg og studerer i denne Sparkjøpkatalogen, så jeg til enhver tid er oppdatert på hvilke klær de selger. Da ser jeg med en eneste gang hvilke av barna som går i klær fra Sparkjøp, og jeg kan bemerke det til foreldrene deres! "Jeg ser deres datter har på seg en flott utedress fra Sparkjøp!" med et syrlig smil. Anonymous poster hash: ce6c0...a29
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #19 Skrevet 2. august 2013 Hvem bryr seg? Sparkjøp handler jeg mye shampoo, gjerne litt klær osv. Kjekk butikk, MEN det er faktisk mye billigere å handle på salg på h&m og kappahl enn Sparkjøp:) Et tips: halv av halv pris på kappahl nå. Mye fine klær til en slikk og ingenting. Jeg handlet litt til meg og en del til barna i dag. F.eks fine t-skjorter til barna 25 kr stk! osv. Anonymous poster hash: 4ea58...929
Superdolly Skrevet 2. august 2013 #20 Skrevet 2. august 2013 Jeg ser ærlig talt ikke forskjell på klærne til andre barn. Det vil si, jeg ser jo at de har klær på seg men jeg aner som regel ikke hvor de er fra, merker og butikker og slikt. Jeg bruker generelt veldig lite krefter på å tolke og tenke ting om andre mennesker basert på klesvalg, utseende eller økonomi.
**venter** Skrevet 2. august 2013 #21 Skrevet 2. august 2013 Jeg har grei økonomi men kjøper selv noen klær på sparkjøp å er overhodet ikke flau over det. Syns de har noen fine klær til små jeg. Samme her. Jeg kjøper Reima til utenpå, uten å blunke, men velger gjerne Tom og Trine til hverdagstøy. Både bomull og ull. De er gode på passformen og koster ikke mer enn nødvendig. Flotte farger også
me_87 Skrevet 2. august 2013 #22 Skrevet 2. august 2013 Jeg har grei økonomi men kjøper selv noen klær på sparkjøp å er overhodet ikke flau over det. Syns de har noen fine klær til små jeg. Samme her. Jeg kjøper Reima til utenpå, uten å blunke, men velger gjerne Tom og Trine til hverdagstøy. Både bomull og ull. De er gode på passformen og koster ikke mer enn nødvendig. Flotte farger også jeg har også reima dress til vår/høst og vinterdress,men har ingen problemer med å kjøpe ull og ellers fine klær der
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #23 Skrevet 2. august 2013 Jeg tenker ingen verdens ting! Kjøpte kjempekule sko til eldstemann der nettopp, mannen kjøper en del tøy der og jeg har faktisk en festdrakt derfra som jeg har fått utrolig mye skryt for. Tøy er tøy, og jeg legger ikke merke til eller tenker over hvor folk kjøper tøyet sitt fra. Og de har jo faktisk mye fint der. Anonymous poster hash: 8a795...4cf
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #24 Skrevet 2. august 2013 Jeg legger nesten aldri merke til hva slags tøy andre unger har, med mindre de er oppsiktsvekkende unike, f.eks kun fargenyanser fra Benetton eller noe. Men selv i min verste økonomiske nød har jeg ikke handlet på Sparkjøp, for det er mye billigere å handle når det er halv av halv pris på Kappahl og Lindex. Anonymous poster hash: 2a4ac...a2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå