Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Sliter så veldig med dette faget, og har eksamen neste uke. Ikke sjans i havet som jeg klarer å få en E en gang :-( Så nå vurderer jeg å droppe hele eksamen. Jeg holder på med 2 året på en bachelor. Men jeg kommer ikke til å fullføre, da jeg fant raskt ut at dette ikke er noe for meg. Har kommet inn på et deltidsstudium (bachelor) når til høsten, som jeg skal starte på. Problemet er at jeg ikke har rett til støtte av lånekassen om jeg ikke består denne eksamenen. Er forsinket pga sykdom og fødsel, så må være ajour med hver eksamen for å få støtte påfølgende år. Jeg er også gravid med nr. 3 oppi det hele. Plan B er egentlig å droppe eksamen, skaffe meg en deltidsjobb og jobbe ved studiet frem til permisjon. (må uansett studere 50% etter fødselen da studiet er en prøve ved skolen og ikke sikkert det blir satt opp til neste år) Det blir kostende ganske dyrt for meg for å ta eksamen i tillegg. Privat skole, så eksamensavgift, reise til eksamensstedet (er nettstudent) samt betaling for leie av lokale/eksamensvakt der eksamen skal holdes. Blir rundt 1500kr. Sure penger hvis jeg ikke står. Noe jeg tviler på at jeg gjør. 1 uke til eksamen. Hva hadde du gjort? Trenger råd og tips her nå! Anonymous poster hash: 6f923...072
HeltAnonym Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Hadde lest som en hest og tatt eksamen.. Verste er at man stryker, beste er at man står.. Vurderte selv å levere blankt en eksamen, men gjorde mitt beste, var sikker på å stryke men jaggu sto jeg! Du kan klare det du og!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Jeg ville også lest som en gærning og gitt det en sjanse! Du rekker mye på få dager, hvis du rydder deg skikkelig med tid. Dra ut av huset, sett deg på biblioteket e.l. og les som en gal kvinne! Anonymous poster hash: bfaa0...7c7
Gjest yrild Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Ring alle du kjenner som kunne ha hjulpet deg og les som en gal! Jeg har også stått på en eksamen som jeg var sikker på å stryke på engang :-) Tvi tvi
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Ta eksamen, så har du ihvertfall prøvd Jeg tror jeg ville følt meg verre hvis jeg bare hadde gitt opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå