Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Jeg har alltid smurt magen min, og nå begynte de første strekkmerkene å vise seg, så jeg smører enda oftere....men det er ganske slitsomt siden det tørker seg fort pga av klærne som kommer i kontakt med magen. Er det noen som har noe tips om hva jeg kan evt gjøre (om det er noe jeg kan gjøre). Bruker en hel flaske med krem på en uke... Anonymous poster hash: 3f119...41a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Bruk olje istedet :-) Hvis jeg bruker olje, blir det fettmerker på klærne? Anonymous poster hash: 3f119...41a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 I hvilken uke startet du å smøre? Beste er å begynne før magen strekkes, forberede litt. Smør på olje, feks strekkmerke oljen fra Clarins da den er for gravide. Gjør der på kvelden før du legger deg :-) Anonymous poster hash: 70104...b15
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Du kan likså godt smøre kremen i ræva! Det har akkurat like mye virkning..... Anonymous poster hash: 0447f...919
eneleh_ Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Bruk olje istedet :-) Hvis jeg bruker olje, blir det fettmerker på klærne? Anonymous poster hash: 3f119...41a Bruk noen ekstra minutter på å massere oljen inn i huden. Man trenger ikke smøre så det glinser.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Du kan likså godt smøre kremen i ræva! Det har akkurat like mye virkning..... Anonymous poster hash: 0447f...919 Jeg vet at det ikke hjelper så mye, men litt kan det hjelpe siden huden min er tørr og klør veldig fordi den strekker seg... Anonymous poster hash: 3f119...41a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 I hvilken uke startet du å smøre? Beste er å begynne før magen strekkes, forberede litt. Smør på olje, feks strekkmerke oljen fra Clarins da den er for gravide. Gjør der på kvelden før du legger deg :-) Anonymous poster hash: 70104...b15 Jeg startet tidlig...det er mitt andre barn.. med mitt første fikk jeg så mange strekkmerker og løshud at jeg opererte vekk... Anonymous poster hash: 3f119...41a
Rediken Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Forrige svangerskap smørte jeg inn magen 3 ganger om dagen i tillegg til å ta tran hver morgen, ikke et eneste strekkmerke. Den gangen her droppet jeg tranen og har fått mange strekkmerker. Jeg vet ikke om det har sammenheng, men jeg tror kanskje det?!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 jeg brukte bodybutter etter dusjen om morgenen og så smurte jeg med jordnøttolje før jeg la meg og hadde på meg en gammel stor t-skjorte. to sv.skap = kun 2 strekkmerker, ett på hver hofte. fikk de i første sv.skap - ingen nye med nr 2. Anonymous poster hash: 5e8b7...eb8
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #11 Skrevet 1. august 2013 Jordnøttolje.Smør hver dag, helt rundt på ryggen. Ikke krem. Anonymous poster hash: 00bc5...611
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #12 Skrevet 1. august 2013 Jeg tror hverken tran eller oljer/kremer hjelper. Trodde alle visste dette etterhvert..... Jeg har aldri tatt tran, aldri brukt særlig bodylotion o.l. Har ikke et eneste strekkmerke, og k\jeg hadde STOR mage og la på meg mye med mine to barn. Det ligger i GENENE mest. Anonymous poster hash: 89ef5...1d1
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #13 Skrevet 1. august 2013 Tran og smøring med fet fuktighetskrem hver dag i første svangerskap. Ble full av strekkmerker. Denne gangen tar jeg tran fordi jeg synes det er viktig å få i seg dette sånn generelt i svangerskapet og smører meg med fuktighetskrem på magen når det begynner å klør innimellom. Ingen av disse tingene gjør jeg med tanke på å redusere strekkmerker, for jeg er et ganske godt bevis på at det ikke hjelper Anonymous poster hash: db290...6d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå