Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Sliter med cyster og hormoner, så ca topp ganger hver mnd får jeg smerter og magen tømmer seg. Blir ganske slapp og ubrukelig. Dagen etter er jeg ofte helt off. Har dere slikke dager? Tenker dere på hvordan omverden reagerer på det? Føler nesten jeg må be om unnskyldning pga jeg var så reservert i dag. Anonymous poster hash: f80f7...bb5
Elsker livet Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Hørtes ikke noe greit ut. Jeg sliter med pms, er irritert og oppfarende.Så har jeg hodepine innimellom,
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Jeg har slitt med migrene, og det er ca en gang i mnd, da er jeg helt off i to dager. jeg unnskylder meg ikke, er ikke akkurat min feil.. Anonymous poster hash: e041d...aad
Tired mama Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Har dessverre altfor ofte dårlige dager. Føler at de dårlige dagene er flere enn de gode. Er dønn sliten og har i tillegg vært syk i laaang tid....
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Vel, livet mitt er et helvete hjemme, og jobben er normalt dritt, så jeg har dårlige dager hele tiden. Anonymous poster hash: df42b...dad
Gjest Yzma Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 De dagene det er 25°++ har jeg dårlige dager. Takler varme svært dårlig. Dagene før mens pga migreneanfall som varer i minst 3 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå