Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Det nye runde Monster High penalet er kjøpt inn forrige uke. (det med sånn"belte" liksom rundt) Anonymous poster hash: 6bb6a...3af
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Takk! Fler? Anonymous poster hash: a92bc...3ce
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Justin Bieber Anonymous poster hash: 7e082...316
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 På våre barns skole bruker ikke de minste 1. - 3./4. klasse pennal. De har en boks med fargeblyanter, viskelær, blyant, saks og limstift på hver pult. De slipper unna mye dilling med å finne ting i pennalet, og de slipper unna mye ubrukelig utstyr som har lett for å være i disse pennalene på denne måten. Jeg syns det er helt supert! Anonymous poster hash: 4a784...c41
skyblue Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Hun har kjøpt seg et lilla med sommerfugler.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Lilla med top model. Anonymous poster hash: a656a...9b9
MammantilNurket Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 På våre barns skole bruker ikke de minste 1. - 3./4. klasse pennal. De har en boks med fargeblyanter, viskelær, blyant, saks og limstift på hver pult. De slipper unna mye dilling med å finne ting i pennalet, og de slipper unna mye ubrukelig utstyr som har lett for å være i disse pennalene på denne måten. Jeg syns det er helt supert! Anonymous poster hash: 4a784...c41 Det er sååå bra med en slik boks på pultene Jeg synes det er så mye tøys og fjas med mange av penalene som er på markedet om dagen - de forstyrrer undervisningen og distraherer elevene. Oppfordrer dere med skolebarn til å velge et enkelt, funksjonelt og gjerne litt kjedelig penal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå