Gå til innhold

Hva slags penal har jentene deres som begynner i 2. klasse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: a92bc...3ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det nye runde Monster High penalet er kjøpt inn forrige uke. (det med sånn"belte" liksom rundt)

Anonymous poster hash: 6bb6a...3af
Skrevet

Takk! Fler?:)

Anonymous poster hash: a92bc...3ce

Skrevet

Justin Bieber

Anonymous poster hash: 7e082...316

Skrevet

På våre barns skole bruker ikke de minste 1. - 3./4. klasse pennal. De har en boks med fargeblyanter, viskelær, blyant, saks og limstift på hver pult. De slipper unna mye dilling med å finne ting i pennalet, og de slipper unna mye ubrukelig utstyr som har lett for å være i disse pennalene på denne måten. Jeg syns det er helt supert! 

Anonymous poster hash: 4a784...c41
Skrevet

Hun har kjøpt seg et lilla med sommerfugler.

Skrevet

Lilla med top model.

Anonymous poster hash: a656a...9b9

Skrevet

På våre barns skole bruker ikke de minste 1. - 3./4. klasse pennal. De har en boks med fargeblyanter, viskelær, blyant, saks og limstift på hver pult. De slipper unna mye dilling med å finne ting i pennalet, og de slipper unna mye ubrukelig utstyr som har lett for å være i disse pennalene på denne måten. Jeg syns det er helt supert!

Anonymous poster hash: 4a784...c41

Det er sååå bra med en slik boks på pultene :)

Jeg synes det er så mye tøys og fjas med mange av penalene som er på markedet om dagen - de forstyrrer undervisningen og distraherer elevene. Oppfordrer dere med skolebarn til å velge et enkelt, funksjonelt og gjerne litt kjedelig penal :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...