Gå til innhold

Da jeg var gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiste jeg veldig mye bananer, jeg var mye kvalm, men det hjalp litt om jeg spiste en banan før kvalmen slo helt til.

Nå etter graviditeten takler jeg ikke å spise der lengre, blir rett og slett kvalm bare av tanken. Min datter elsker banan og hun får det naturligvis, men blir faktisk kvalm av lukten.

Noen som noe de har elsket i graviditeten, men som de ikke klarer nå?

Anonymous poster hash: 7c4a4...79d

Videoannonse
Annonse
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Det er vel ganske normalt. Operant betinging eller noe slikt. Du forbinder banan med kvalmen du hadde.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Takler ikke lukten av tøymykning! "Sniffet" det store deler av svangerskapet med gutten, det er 2,5 år siden, men makter det enda ikke...

Skrevet

Det her høres sikkert helt rart ut. Men da jeg var gravid hadde jeg en cd av rihanna i bilen. Hørte stort sett på den hver gang jeg kjørte. Slet med mye kvalme over lengre tid og idag blir jeg uvel når jeg hører en av sangene på den cd'en. Det må jo være noe psykisk, for det er jo ingen lukt eller noe...

Anonymous poster hash: 26fa1...293

Skrevet

Jeg hadde dilla på stratos den siste mnd før jeg fødte. Under fødselen pressa bf og jordmor i meg litt stratos for at jeg skulle få energi, og siden da har jeg ikke spist det. Jeg var så tørr i munnen at sjokoladen satt seg fast i tenner, tung og gane, så nå klarer jeg ikke tanken på stratos!

Anonymous poster hash: 4af47...111
Skrevet

Det her høres sikkert helt rart ut. Men da jeg var gravid hadde jeg en cd av rihanna i bilen. Hørte stort sett på den hver gang jeg kjørte. Slet med mye kvalme over lengre tid og idag blir jeg uvel når jeg hører en av sangene på den cd'en. Det må jo være noe psykisk, for det er jo ingen lukt eller noe...

Anonymous poster hash: 26fa1...293

jeg blir kvalm av å høre yellow diamond eller hva den heter :P gikk myr på radio på jobb da jeg var gravid og kvalm :P

Anonymous poster hash: d4228...891

Skrevet

Ikke helt det samme, men jeg blir kvalm bare jeg hører kjenningsmelodien til "So you think you can dance"...;-) Så endel på det i den kvalmeste delen av svangerskapet.

Anonymous poster hash: b98e2...376

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...