Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Mine herlige puter med fotografi print! De er nydelige uten å gjøre så mye av seg. Enn dere? Anonymous poster hash: ce804...bf9
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Et skjermbrett fra Kremmerhuset! Anonymous poster hash: 65926...ab8
Elsker livet Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Har noen kartell lamper rundt omkring som jeg ikke har gått lei av.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Akkurat nå er det den nye lyseblå kjøkkenvekta mi fra Bloomingville Anonymous poster hash: f8a57...b48
Gjest Vicky Pollard Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Et kjempefint skatoll jeg kjøpte for et par tusen
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 mine beste kjøp akkuratt nå , er et stort lysfat i sølv med kant , verdens fineste lyserosa glam pute og ei krystall lykt med skinn håndtak. ellers så har jeg et svært gammelt industrivindu, et kabeltrommel bord og et mindre vindu som er et speil som også er mine favoritter om dagen:) Anonymous poster hash: 66c5e...16e
LittLykkelig Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Min fine hvite kitchen aid, putetrekk med foto, et telys-hus fra Kremmerhuset og stuebordet fra Ikea. Trenger ikke være all verdens dyrt for å få meg til å smile
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 Mine store lysestaker fra perfect home i sølv med glasskuppel, nye kartellamper som jeg nettopp har fått i hus, og så elsker jeg store sølvspeil og rokokkomøbler. Gamle skatter Anonymous poster hash: c83fb...8c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå