Gå til innhold

Er det blitt greit å føde på Ahus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahus har blant oss litt eldre enn 25 år litt dårlig rykte ang det å føde der.

Er det blitt bedre eller er det fremdeles dårlige erfaringer?

Jeg sogner til Ahus men alt inni meg stritter ang tanken å føde der.

Får jeg ikke Riksen  blir det heller Fredrikstad.

Anonymous poster hash: ebf77...3be
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min fødsel gikk kjempe fint og ble veldig godt ivaretatt

Anonymous poster hash: 300e6...21b

Skrevet

Er over 30, og har utelukkende positivt inntrykk av AHUS. Ble utrolig godt tatt vare på faktisk.

Skrevet

Det tror jeg, som på de fleste andre sykehus, kommer veldig an på hvem som er på vakt og hvor dedikerte de er til jobben pluss personlig kjemi selvfølgelig.

Uansett, jeg valgte meg et annet sykehus selv om jeg sogner til dette, da overlegen på avdelingen virket arrogant og hadde et merkelig syn på det jeg sliter med i svangerskapet. Og hans "Meninger" kan virke inn på systemet, hvis du skjønner. Var i hvert fall sånn jeg tenkte da jeg tok valget. Men de har lystgass, da! Det har jo ikke Oslo-sykehusene ;)

Anonymous poster hash: 7b819...a84
Skrevet

Jeg fødte fpr fire år siden og søsteren min for tre mnd siden og vi er begge kjempe fornøyde ! Jeg hadde et stort hjelpebehov etter fødselen og fikk all den hjelpen jeg ønsket :-)

Både fødeavdelinga og barsel er veldig bra :-)

Skrevet

Fødte for 9 mnd siden og er veldig fornøyd:) Både i forkant med mange samtaler rundt medisiner jeg bruker og angsttemaer og opphold på barsel:)

Anonymous poster hash: 2f360...cfa

Skrevet

Fødte på ahus for noen år siden og kjempe fornøyd! Fredrikstad har jeg derimot hørt mye rart om...

Anonymous poster hash: adc12...6f3

Skrevet

Fødte der for 1,5 år siden, ble veldig godt ivaretatt og følte meg trygg hele veien. En litt snerpete barnepleier på barselhotellet er alt jeg har å klage på :P

Skrevet

Hatt alle mine fødsler der. Veldig fornøyd.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Jeg fødte der i 2010 og 2012, veldig fornøyd med føden begge gangene.

Skrevet

Har født der 3 ganger og første gang på gamle Ahus. Vært kjempefornøyd og alle jeg kjenner har vært det også. Man husker gjerne historiene om de som har hatt dårligere erfaring enn de som er fornøyde. Sikkert like mye bar og dårlig på de andre sykehusene også.

Skrevet

Fødte der for 2 år siden, og 3 mnd siden, og er kjempe fornøyd. Styrtfødsler begge gangene så var bare på sykehuset 30min og 15 min før barna var ute da men.. Første gang på vanlig fødeavdeling og nå sist på tun A. Veldig hyggelig den korte stunden jeg var på tun A! Flott opphold på barselhotellet! ;)

Skrevet

Jeg sogner til Ahus, men valgte Ullevål. Alternativet var Riksen eller Kongsvinger, Ahus har jeg ikke noe lyst til.

Skrevet

Jeg var 36 år da jeg fødte nr 1 på Ahus i 2011 og 38 da jeg fikk nummer 2 i 2012, fødte da på nye tun A som er jordmorbasert. Har ingen andre sykehus å sammenligne med, men følte meg veldig godt ivaretatt under fødsel og etterpå, ingenting å utsette noen av gangene. Tror føden på Ahus er godt bemannet, i motsetning til det man kan oppfatte om andre avdelinger ved sykehuset! 

Skrevet

Jeg sogner til Ahus, men valgte Ullevål. Alternativet var Riksen eller Kongsvinger, Ahus har jeg ikke noe lyst til.

Det kommer jeg også å gjøre med lille i magen. Sist sogna jeg til Ullevål og fødte der. Nå sogner jeg til A-hus, men vil ikke dit.

Anonymous poster hash: e8f97...de7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...