Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Jeg er 24 år og mamma. Jeg har aldri lært å kle meg fint ettersom mammaen min var ganske gammel og lite interessert i mote. Er det noen som kan hjelpe meg med hva som er fint til min alder? Gjerne linker. Har litt stor mage og kjærlighetshåndtak, ellers normal i kroppen. 164cm og ca 70 kg. Anonymous poster hash: af3a8...42f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Bukser som er høy i livet og topper over rumpa. Frisyre er viktig. Øredobber, ett par store til fest og ett par til hverdags. Enkelt smykke Kan ikke mote, kjøp det du liker. Prøv boe du tviler på, mye ser kjedelig ut på stativ og mye bedre ut på deg Anonymous poster hash: 737a7...759
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Når jeg trenger å fylle på i skapet går jeg i butikken og finner utstillingsdokke eller klar som er satt sammen fra butikken. Så velger jeg det jeg liker best etter hva jeg trenger- jobbantrekk, penklær, hverdagsklær Osv, og kjøper alt. Ofte jeg tenker at jeg ikke kan gå i det og det, men er veldig gøy å utfordre seg litt og blir som oftest fornøyd i prøverommet. Eller så spør jeg de ansatte i butikken om hjelp, er veldig bra med folk som kan det med klær, og kommer med forslag og ideer jeg ikke kommer på selv. Får veldig mye skryt for klærne mine, og hvor flink jeg er til å sette ting sammen, selv om butikken har gjort hele jobben:) Zalando er jeg veldig glad i. de har gratis retur. Utford deg selv om kjøp noe du vanligvis ikke kjøper, så er det enkelt å bytte hvis det ikke passer. Der kan du også se etter hele antrekk. Anonymous poster hash: ceba2...7d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå