Gå til innhold

Jeg tar kontakt med folk ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det ofte sånn at når jeg er ute i buikkar at jeg ofte pleier og ta kontakt med andre kunder. Jeg pleier og gå rett bort til dem og snakke med dem. Jeg snakker både til andre kvinner og menn og eldre folk. Jeg liker og snakke med andre folk når jeg er og handler. Er det flere som liker det?

Anonymous poster hash: fcb2c...544
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil helst handle i fred jeg da... Er vel da jeg har tid for meg selv uten å ha med unger som maser... :-)

Anonymous poster hash: 9fb76...9dd
Skrevet

Tror du er en sånn som jeg får litt noia av.. Når fremmede snakker med meg uten grunn føler jeg det som jeg er med på skjult kamera eller noe.

Skrevet

Er LITT slik som du, men det må være en liten årsak til at jeg gjør det. Går ikke bare bort og prater, men hvis det passer seg sånn og jeg får øyekontakt, så gjør jeg det om jeg har en god dag (er mye syk)

Anonymous poster hash: b9c6f...87b
Skrevet

Jeg er ikke slik, og tror jeg hadde sett litt skeptisk ut om noen hadde gjort det mot meg. Jeg jobber i butikk, så prater ofte med folk i butikken hver dag, både når de spør og om det bare blir slik. Ett hei sittr veldig løst hos meg, og da kan praten ofte starte.

Men handler jeg, så vil jeg helst slippe at ukjente vil prate med meg. Er det folk jeg kjenner eller har pratet med før er det en annen ting.

Anonymous poster hash: 7d750...5b8

Skrevet

Jeg er som anonym nr.5

Tar kontakt og begynner å snakke om jeg har en åpning.

Ikke alltid, men ofte.

Kan egentlig være hvor som helst.

Er få som gjør det samme tilbake, men blir positivt overasket når noen tar kontakt med meg :)

Anonymous poster hash: 73715...113
Skrevet

Jeg tror kanskje jeg ville ha mistenkt deg for å jobbe der.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg vet om en dame som er sånn og jeg må innrømme at jeg prøver å unngå henne så godt jeg kan.

Å snakke om vær og vind med fremmede gir meg ingenting, og selv om jeg noen ganger gir meg tid fordi jeg tenker at hun er ensom og sliter litt sosialt er det ikke alltid formen er sånn at jeg klarer å være så godt medmenneske som jeg burde.

Skrevet

Hadde trodd du hadde blitt utskrevet fra psykriatisk "litt" for tidlig.

Anonymous poster hash: bbe01...ea9

Skrevet

Jeg har det ofte sånn at når jeg er ute i buikkar at jeg ofte pleier og ta kontakt med andre kunder. Jeg pleier og gå rett bort til dem og snakke med dem. Jeg snakker både til andre kvinner og menn og eldre folk. Jeg liker og snakke med andre folk når jeg er og handler. Er det flere som liker det?

Anonymous poster hash: fcb2c...544

Da liker ikke jeg sånne som deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...