Bondejenta&lillegutt Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Hvor "normalt" er d at mensen uteblir i 8uker uten at man er gravid?? Er en venninne av meg som ikkje har hatt skikkelig mens på 8uker, men testene viser negativ, og hun nekter gå til lege for å ta blodprøve..... Hun går ikkje på prevansjon.. Eg er jo egentlig ganske overbevist om at hun får en liten bebis på våren i 2014 men hun mener at neida hun er ikkje gravid...,
Zalosalutt Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Kan være mange grunner til at mensen uteblir..pcos, stress etc.. Om tester fra apoteket viser negativt hadde jeg stolt på det, men sjekket igjen etter noen uker..
PrinsessensMor Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 kan være mange grunner. spesielt stress. men hadde nok tatt meg en tur til legen, bare for å være helt sikker.
Bondejenta&lillegutt Skrevet 2. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2013 Ja er jo mange grunner til at mensen utsettes, men i 8 uker?!? Ja prøver å få henne til å ta en tur til legen, men var ikkje så lett å overbevise henne om at d er lurt, hehe
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Det første jeg tenkte på er PCOS.
Bondejenta&lillegutt Skrevet 7. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2013 Det første jeg tenkte på er PCOS. Hva er det??
Gunner Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 8 uker har skjedd hos meg uten at jeg var gravid. Det kan være mange andre grunner enn graviditet, og det er heller ikke så mye som skal til for å sette systemet ut av spill.
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Det første jeg tenkte på er PCOS. Hva er det?? http://nhi.no/sykdommer/kvinne/svulster-og-cyster/polycystisk-ovariesyndrom-1377.html Her kan du lese om det Det kan forstyrre menssyklusen. En venninne av meg har det og får mensen ca hver 3 måned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå