Gå til innhold

Jeg finner ikke lommeboken min!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lett i alle tenkelige vesker, jakker, i bilen og ellers rundt om i huset men den er sporløst forsvunnet!!

Vet at ingen av dere kan fortelle meg hvor den er men jeg er litt fortvilet nå og trenger tips til hvor jeg kan lete. Var på et senter i forgårs så det var sist jeg brukte den...

Anonymous poster hash: d69d3...27d
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den kan jo ha blitt stjålet mens du var på senteret? Jeg ville ihvertfall stengt bankkort mens du leter.

Har du små barn som kan ha "lånt" den? Min på 1,5 år legger ihvertfall det han finner i alle mulige kasser, bosspann, skuffer og vedkorg, osv ;-)

Endret av GeeGee
Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Du har sikkert sett gjennom handleposene dine.. Min havner ofte i en av posene. Eller i hanskerommet på bilen. Kan ha havnet under setet i bilen, men der har du sikkert sett. En gang hadde jeg lagt den inni klesskapet mitt når jeg skulle hente ut noe klær. Leita litt da før jeg fant den... Ellers kan den havne på badet.. under dusjkabinettet bruker min jente å legge mine ting. Jeg ville også ha sperret kortene mens jeg leter.

Skrevet

Hehe... jeg fant den!!!! Skjønner ikke hvordan det går an men den lå i fryseboksen av alle ting!! Hadde kjøpt en pose med ting som skulle fryses og bare slengt hele posen i fryseren og der lå altså også lommeboken min:-)

Jaja... noen ganger kan en jo lure på hvor en har hodet sitt men er jo glad jeg fant den da:-)

Anonymous poster hash: d69d3...27d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...