Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Hun er jo som sunket i jorden... Anonymous poster hash: b14c9...e87
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Hvorfor driver du og maser sånn etter henne? Enten har hun ferie, eller så er hun på et annet forum og sprer edder og galle. Hvem bryr seg? Anonymous poster hash: 5c882...85a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Hvorfor driver du og maser sånn etter henne? Enten har hun ferie, eller så er hun på et annet forum og sprer edder og galle. Hvem bryr seg? Anonymous poster hash: 5c882...85a Jeg har ikke skrevet noe om henne før. Sprer eder og galle, hva mener du? Jeg synes hun har fine innlegg og leser alltid det hun skriver. Samme med Pashla og Mammaen til Nurket. Anonymous poster hash: b14c9...e87
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 ahh, hun virker så selvopptatt og bisk. Godt hun har forsvunnet for en stund. Eller så gjør hun bare det hun alltid har drevet med; svart anonymt Anonymous poster hash: b01a3...d49
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 ahh, hun virker så selvopptatt og bisk. Godt hun har forsvunnet for en stund. Eller så gjør hun bare det hun alltid har drevet med; svart anonymt Anonymous poster hash: b01a3...d49 Hun svarer da alltid med nick...? Anonymous poster hash: b14c9...e87
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 ahh, hun virker så selvopptatt og bisk. Godt hun har forsvunnet for en stund. Eller så gjør hun bare det hun alltid har drevet med; svart anonymt Anonymous poster hash: b01a3...d49 Hun svarer da alltid med nick...? Anonymous poster hash: b14c9...e87 så de som alltid svarer med nick, har aldri svar anonymt? DEN skjønte jeg ikke! Anonymous poster hash: b01a3...d49
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 ahh, hun virker så selvopptatt og bisk. Godt hun har forsvunnet for en stund. Eller så gjør hun bare det hun alltid har drevet med; svart anonymt Anonymous poster hash: b01a3...d49 Hun svarer da alltid med nick...? Anonymous poster hash: b14c9...e87 Og hvordan vet du det, fordi hun sier det??? Anonymous poster hash: 3af03...ee8
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Hvorfor driver du og maser sånn etter henne? Enten har hun ferie, eller så er hun på et annet forum og sprer edder og galle. Hvem bryr seg? Anonymous poster hash: 5c882...85a Jeg har ikke skrevet noe om henne før. Sprer eder og galle, hva mener du? Jeg synes hun har fine innlegg og leser alltid det hun skriver. Samme med Pashla og Mammaen til Nurket. Anonymous poster hash: b14c9...e87 De er jo i samme kategori alle tre - overlegen, morsom på andres bekostning og utrolig selvopptatte Anonymous poster hash: 3af03...ee8
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Det er sommer. .kanskje hun er på ferie?
MammantilNurket Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 Hvorfor driver du og maser sånn etter henne? Enten har hun ferie, eller så er hun på et annet forum og sprer edder og galle. Hvem bryr seg? Anonymous poster hash: 5c882...85a Jeg har ikke skrevet noe om henne før. Sprer eder og galle, hva mener du?Jeg synes hun har fine innlegg og leser alltid det hun skriver. Samme med Pashla og Mammaen til Nurket. Anonymous poster hash: b14c9...e87 De er jo i samme kategori alle tre - overlegen, morsom på andres bekostning og utrolig selvopptatte Anonymous poster hash: 3af03...ee8 Ja, jeg har et stort ego, jeg har selvinnsikt nok til å se at jeg er en smule selvopptatt og noen ganger sparker jeg hardt, MEN jeg sparker aldri nedover. Jeg har også til gode å lese "nedoversparking" fra Pashla og Kengumamma. Jeg vil faktisk ikke ha på med at jeg er morsom på "andres bekostning". Om det plager deg foreslår jeg at du lar være å lese innleggene mine. Ønsker deg en fortsatt smashing dag ... kanskje du skulle ta deg et glass bobbliss slik at du blir litt blidere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå