Gå til innhold

Jeg er så teit....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bedt på sommerfest hos naboen til helgen. Er vi og en nabo til + div. andre venner av disse naboene som skal dit. Jeg kjenner ingen utenom mannen min og naboene våre.

I dag når jeg våknet og kom på festen som er i helgen fikk jeg panikk. Ser for meg at jeg blir sittende alene, ingen og snakke med og kjeder meg.

Jeg tror faktisk at jeg er yngst der da naboene mine er på alder med min mann, nesten 50. Jeg er 40 så er ikke SÅ mye yngre. Vet at mannen min kjenner de fleste som skal dit da han er oppvokst sammen med disse.

Mannen og jeg har det heller ikke med å sitte sammen når vi er på fest. Som regel snakkes vi så vidt i løpet av kvelden. Men da er vi på fest med felles venner.

Er også klar over at jeg på mange måter er veldig forskjellig fra disse naboene og vennene deres. Jeg er litt "rølp", har kort bustete hår, tatoveringer, har helt forskjellig musikksmak enn dem (elsker rapp).

Har brukt dagen i dag på å finne brukbare unnskyldninger for å ikke gå på denne festen. Noen som kan hjelpe meg med en brukbarn en?

Vi bor hage mot hage så kan ikke skylde på syke barn heller og ikke kan jeg blir syk selv heller.

Anonymous poster hash: 232f2...0ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du høres ut som et friskt pust som burde bli på festen bare for å sprite den opp litt :) Gi det en sjanse, kanskje du får det gøy tross alt?

Anonymous poster hash: 92a5f...757
Skrevet

Hva med å instille seg på at dette blir gøy - du får sjangs til å møte mange nye mennesker.

Går det helt på rævva, så si du har hodeverk, unnskyld deg og gå hjem?

Anonymous poster hash: 7806f...664
Skrevet

Forskjellen mellom 40 og 50 er minimal så dere har sikkert mye til felles og mye å snakke om. Vær åpen, smil og by på deg selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...