Gå til innhold

i dag skulle jeg kjent dere sparke :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet to små for noen få uker siden :-( . Jeg savner dem, jeg savner magen. Jeg kom til å se hvilken dato det var i dag, 1 august. I dag skulle jeg i følge kalenderen kjent de første sparkene. En dato jeg gledet meg til i flere måneder, dessverre ble det ikke slik.

Magen føles tomt igjen. Den inneholder ikke lengre 4 armer eller 4 bein. Dere er borte, men vil alltid være i mitt hjerte.

Vi elsker dere, våre to engler.

Anonymous poster hash: 5baf1...a8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkar. Ble lei meg på dine vegne. Jeg har også mistet, to ganger i løpet av ett år, så jeg føler med deg, det er vondt og meningsløst MEN livet må gå videre og vi sammen med den. En stor klem til dere begge og håper dere kommer dere gjennom dette her.

Anonymous poster hash: 5f174...483

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Sender over en varm klem <3 Mistet selv tvillingene våre i uke 21...

Det blir nok en del tøffe tak, det er mange ting man tenker på at skulle hendt, som ikke hender, og tiden rundt termin er ikke lett.. Men stol på meg når jeg sier: Det blir bedre! Her er det snart 4 år siden vi mistet våre to, og det går ikke en dag uten at jeg mines om de, men sorgen er ikke bunnløs, slik den var i starten <3

Dine to små engler leker nok godt sammen "på den andre siden", og vet at du alltid elsker de, enda de ikke er hos deg fysisk <3

Skrevet

Uff. Dette var trist å lese "/ Sender deg en stor klem <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...