Gå til innhold

ang. min kontakt med mine besteforeldre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

min besteforeldre bor i en annen by i Norge. 8 timers kjøring fra der jeg bor. da jeg var liten tok familien min meg med 1-2 ganger i året. så ble jeg 18 år og sommerferiene brukte jeg til å reise med mine egne venner. så ble jeg student, og var travel med det. tingen er når jeg ikke reiste dit, kom de aldri å besøkte oss her vi bor. de har aldri tatt en telefon for å høre hvordan det går. Jeg ringte de mye en stund, men samtalene ble acward... svarte kort... og jeg hører de helst vil legge på.  nå har jeg selv fått barn, og de kom i dåpen... thats it. nå er hun snart 2 år. de spør nok min mamma om datteren min, men ringer aldri meg. jeg tenker at nå begynner hun å bli så stor at jeg kan ta henne med på ferie dit uten av det blir stress. de er ved god helse osv.. så en tog/fly reise klarer de fint. de reiser utenom. kan ikke forstå de ikke er mer interessert i oldebarnet sitt :/   det er verste er at de kommenterer bildene av henne på facebook "å vi elsker henne, så fin. oldermor sin jente" osv... hvordan kan de elske noe de har møtt en gang :( er det jeg som er overdramatisk eller er dette normalt...?

Anonymous poster hash: 2831b...71b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mormor er 92 år og farmor er 90 år. De ringer nesten aldri og når jeg ringer så er de veldig kort. De er av typen at de gamle skal ikke bry de unge, at det er dyrt å ringe, at jeg sikkert har det travelt osv. De tror faktisk at de er til bry dersom de ringer og jeg må stadig forsikre dem om at de slett ikke er til bry og at det er utrolig koselig å snakke med dem, noe det også er :)

Kan det være slik det er hos dere også?

Anonymous poster hash: a11fc...4e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...