Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Jeg og mannen har endelig fått barnevakt og har gledet oss til å gå ut i kveld. Vi har veldig sjeldent barnevakt. Men i går fikk minstemann feber pga en 2 års jeksel som kommer . Han hadde feber i går, i natt og i dag tidlig. Han fikk paracet og nå er tempraturen normal igjen. Han er i godt humør, aktiv og tanna plager han ikke. Og feberen pleier å vare ca 1 døgn når han får den pga tenner. Så hva skal vi gjøre , gå ut eller ikke? Anonymous poster hash: b4a31...7cf
Mamalarma Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Så lenge barnevakt er informert om hva det gjelder og vil likevel være barnevakt, så hvorfor ikke? Dere skal vel ikke på flatfylla, så det er jo bare å komme hjem om det blir for gale?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Ingen barn får feber fordi de får tenner. Det hender imidlertid ofte at barn får tenner fordi de har feber. Det høres uansett ut som barnet er fint i form til å ha barnevakt. Anonymous poster hash: cfee8...6a3
Strandloppa og lillebror Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Ingen barn får feber fordi de får tenner. Det hender imidlertid ofte at barn får tenner fordi de har feber. Anonymous poster hash: [acrocfee81770acf80e1c533abb68e50f6a3"] cfee8...6a3 [/acronym] [/quote Helt riktig!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Så rart at begge mine får feber når når de får tenner da...
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Så rart at begge mine får feber når når de får tenner da... Mener jeg har hørt at når barnet får feber så blir tannkjøttet "tynnere" eller mykere eller noe sånt noe.. Derfor er det veldig beleilig for tennene å stikke opp da. Men feber får man ikke av at det kommer tenner.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Ut med dere !!!!!! Anonymous poster hash: 4856a...16a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Ja klart dere skal gå ut! Anonymous poster hash: e266c...426
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Ja, men ikke mer en to timer, husk at DIB-loven sier at man ikke kan være borte flere timer enn antall år barnet er. God tur Anonymous poster hash: e2efd...24a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå