Gå til innhold

Foreldre og barn - for et møkkablad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa mannen min da han lest igjennom her om dagen. Flinke foreldre, burde bladet hett. Lederen uttrykker stor sorg over å ikke ha lagd omelett som matpakke-mat mer enn en gang..heheheh

Anonymous poster hash: 5cab2...dde
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et dårlig DÅRLIG blad!

Det er det samme som står år etter år..

Anonymous poster hash: 18b7b...938
Skrevet

Dere kan vel la være å kjøpe det hvis det er så møkk?

Skrevet

Nettopp! Er en grunn til at jeg har sagt det opp -_-

Anonymous poster hash: 18b7b...938
Skrevet

Har abonnert på det flere ganger (flere ganger som å avslutte etter å ha mottatt velkomstgaven :P ) men forundrer meg like mye hver ganger hvorfor jeg gjør det.

Det er det samme som står år etter år, det fleste av artiklene finner du på klikk.no, klærne i moteseriene er veldig dyre og ikke noe for alles lommebok og man skal være flink forelder i følge bladet.

Litt sånn fantasiverden for foreldre og barn å leve i, for man kan ikke følge alt som står der slavisk (ikke det at jeg gjør det eller føler presset).

Men noe må dem ha å skrive om, og det er vel ment som inspirasjon til å bli bedre foreldre.

Skrevet

Jeg liker det jeg. Men nå er jeg en "voksen" mamma så passer kanskje best for oss?

Mange bra tester, interessante historier og gode spør-svar sider. Men er enig i at de blir litt ensformige år etter år, men er kanskje ikke så rart, er vel vanskelig å unngå å måtte skrive om bhg start i august nummeret f.eks.

Mye heller F&B enn Mamma, med kjendismammaer, sånn kler du barnet, haugevis av interiørtips til barnerommet etc....

Anonymous poster hash: b863c...a22
Gjest sussie77
Skrevet

Liker bladet jeg. :) Og mye bedre enn bladet mamma og de andre mammabladene. For de er akkurat som å lese andre moteblad, men bare byttet ut med mamma og barn.Da leser jeg heller et ordentlig moteblad. Mens foreldre og barn tar opp en del andre ting som interesser meg.

Skrevet

Jeg liker det jeg. Men nå er jeg en "voksen" mamma så passer kanskje best for oss?

Mange bra tester, interessante historier og gode spør-svar sider. Men er enig i at de blir litt ensformige år etter år, men er kanskje ikke så rart, er vel vanskelig å unngå å måtte skrive om bhg start i august nummeret f.eks.

Mye heller F&B enn Mamma, med kjendismammaer, sånn kler du barnet, haugevis av interiørtips til barnerommet etc....

Dere litt voksne mammaer pleier å ha en forkjærlighet for Nina Misvær og kurene hennes, ja. Sett det på kloss hold ;)

Gjest ________
Skrevet

Enig!!! Samme artikler, proppet med reklame og lite interessant lesestoff

Skrevet

Dere litt voksne mammaer pleier å ha en forkjærlighet for Nina Misvær og kurene hennes, ja. Sett det på kloss hold ;)

Hvem er Nina Misvær og hva er kurene hennes?

(er 33 og regner med jeg da er voksen mor?)

Anonymous poster hash: e7aef...3aa

Skrevet

Smaken er som baken;) Jeg liker bladet! Er faktisk d eneste bladet vi abonnerer på for tiden. Har prøvd flere blad som costume, Kamilla, women, vi menn(til mannen) og iForm. Av de bladene er iForm d eneste jeg kommer til å tegne abonnement på igjen. Men er sikkert folk som er kjempefornøyd med disse også:)

Anonymous poster hash: 4dc6f...8b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...