Gå til innhold

Takkekort, når gi?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en del gaver, blomster etter at junior ble født for et par uker siden. Min mann mener at vi skal printe ut noen bilder og lage takkekort allerede nå til de vi har fått noe fra, mens jeg hadde tenkt å vente til etter dåpen og da sende til alle, både de med dåpsgave og barselgave. Hva er vanlig/ hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an når dere har dåpen mener jeg

 

Vi hadde ikke dåp, men sendte ut takkekort til alle ca. 2 - 2,5 mnd etter fødsel.



Anonymous poster hash: e5a0a...908
Skrevet

Jeg lagde takkekort til de som kom med barselgave med fotografbilder vi tok da vesla var 14 dager gammel, og deretter dåpstakkekort med bilder fra dåpen og vesla i dåpskjolen. De sendte jeg ut så fort som mulig etterpå.

Skrevet

Vi ga takkekort allerede ca. en mnd. etter fødselen til alle vi fikk barselsgave fra. Vi lagde ikke takkekort etter navnefesten da dette stort sett var de samme menneskene som allerede hadde fått takkekort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...