Hjertefru Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Har fått en del gaver, blomster etter at junior ble født for et par uker siden. Min mann mener at vi skal printe ut noen bilder og lage takkekort allerede nå til de vi har fått noe fra, mens jeg hadde tenkt å vente til etter dåpen og da sende til alle, både de med dåpsgave og barselgave. Hva er vanlig/ hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Kommer an når dere har dåpen mener jeg Vi hadde ikke dåp, men sendte ut takkekort til alle ca. 2 - 2,5 mnd etter fødsel. Anonymous poster hash: e5a0a...908
BellaSuz Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Jeg lagde takkekort til de som kom med barselgave med fotografbilder vi tok da vesla var 14 dager gammel, og deretter dåpstakkekort med bilder fra dåpen og vesla i dåpskjolen. De sendte jeg ut så fort som mulig etterpå.
Håper<3 Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Vi ga takkekort allerede ca. en mnd. etter fødselen til alle vi fikk barselsgave fra. Vi lagde ikke takkekort etter navnefesten da dette stort sett var de samme menneskene som allerede hadde fått takkekort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå