Gå til innhold

Noen som hiver seg med på 30 day shred??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kan vi motivere hverandre underveis :D Jeg starter i dag :) Har ca 11 kg for mye å skal stramme opp i tillegg til å gå ned i vekt.

Skal trene 30 day shred hver dag og jogge/løpe i fjellet 4-5 dager pr uke :)

Anonymous poster hash: 73f7a...487

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har DVD' en i en skuff, kanskje jeg skal grave den frem igjen! Jeg har 8-9 kilo som skal av etter min andre graviditet.

Anonymous poster hash: 7d42d...735

Skrevet

Jeg slenger meg gjerne på :) Jeg kjøpte dvd`en ifjor, men har ikke fått testet den ennå. 

Anonymous poster hash: 2dfb9...ef8
Skrevet

Mulig jeg er med fra tirsdag! :D Tupp meg gjerne i rumpa da! ;)

Skrevet

Hiver meg gjerne med fra neste uke, start mandag :D

Skrevet

Noen som vil forbarme seg over meg og fortelle meg litt om hva 30 day shred er...? :)

Anonymous poster hash: ad6e9...008

Skrevet

Uff, Jillian gjør vondt!

Får nok ikke trent hver dag, men trenger et spark i baken sånn at jeg gjennomfører de dagene jeg har anledning. Og det er da sikkert snakk om 27 av 30 dager så litt effekt har det vel allikevel.

Begynner i dag og legger ut på en sykkeltur så snart barnet sover.

Siden jeg fortsatt ammer satser jeg ikke på mer enn to kg ned i august.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Festivalhelg her nå, så det blir ikke tid til trim. Men mandag er jeg klar.

Skrevet

To mil på sykkel og level 1 med Jillian er gjennomført. Fytti grisen, jeg er sliten. 29 dager til med dette? Holy crap!

Skrevet

Kom ikke i gang før lørdag jeg. Har nettopp avsluttet 3.økta med level 1 nå... Skulle ikke klart å komme meg ned trappa i morges :P Men har trua på dette! :D

"Bare" 27 dager igjen nå :D

HI

Skrevet

Har jeg forstått riktig at det er tre level? Skal man trene hver dag? Hvor lenge på hvert level?

Anonymous poster hash: 6477a...f76

Skrevet

Har jeg forstått riktig at det er tre level? Skal man trene hver dag? Hvor lenge på hvert level?

3 level ja. 10 dager på hvert. Derav navnet 30 day ;)

Skrevet

Har lest litt og hiver meg på jeg også!

Men hvordan er tankegangen med "puh... bare 27 dager igjen"?

Hva skjer når de 27 er over liksom....????

Det var ikke ment som en spydighet, men finnes det noen "oppfølger"??

Jeg pleide å trene aerobic og step fast 4 dager i uka før jeg fikk barn og var da i veldig god form. Er avhengig av å ha noe fast siden jeg er litt lat av meg ellers................

Trenger noe som er motiverende og som inspirerer til at det IKKE blir med de 27 dagene om dere skjønner... Poenget er jo å fortsette å trene!

Anonymous poster hash: 5b589...4e7
Skrevet

Ok :) Jeg vil være med, fra imorgen :) Går dt an å bruke de som ligger på you-tube?

Skrevet

Jeg begynte i dag! Satan, det var tøffere enn hva jeg hadde trodd, men nå er jeg max motivert så dette skal jeg klare  :)

Skrevet

Har akkurat gjennomført første økt. Tøft for en utrent kropp, men er motivert, så skal klare dette! Sååå kjekt å være ferdig trent på 25 minutter.

Litt husvask nå, så tenker jeg jeg kan klappe meg på skuldra etterpå. 

Skrevet

Herregud, jeg er skikkelig støl i lårene allerede! Kvier meg for å ta trappa, det er p.a.i.n.!!!

Er vel verre i mårra, så det skal bli spennende å se hvordan det går for seg med treninga  :P

Skrevet

Så kan vi motivere hverandre underveis :D Jeg starter i dag :) Har ca 11 kg for mye å skal stramme opp i tillegg til å gå ned i vekt.

Det er alt for mye trening om du ikke trener noe nå. Enten går du lei eller så drar du på deg skader. Ikke løp mer enn 3 ganger i uka til å begynne med og sørg for minst 2 helt treningsfrie dager i uka. Sats heller på å finne en treningsform som du kan fortsette med i flere år. Jevn trening 3 ganger i uka er mye bedre enn nitrening i en mnd og så ingenting det neste året.

Anonymous poster hash: 0c190...6ee

Skrevet

Det er alt for mye trening om du ikke trener noe nå. Enten går du lei eller så drar du på deg skader. Ikke løp mer enn 3 ganger i uka til å begynne med og sørg for minst 2 helt treningsfrie dager i uka. Sats heller på å finne en treningsform som du kan fortsette med i flere år. Jevn trening 3 ganger i uka er mye bedre enn nitrening i en mnd og så ingenting det neste året.

Anonymous poster hash: 0c190...6ee

Alt for mye? 30 day shred er kun snakk om en liten halvtime pr dag. Og fjellturen er snakk om en liten topp jeg bruker ca 30 min opp og 20 min ned.

Så er jo egentlig ikke rare greia :P

30 day trener jeg nå for å få mere muskler. Kanskje blir det bare 3 fjellturer denne mnd, men kommer til å øke antall dager til 4-5 etter at jeg er ferdig med 30 day.

Har forresten vært i fjellet/jogget 4-5 dager pr uke siste 4 mnd. Så tviler på at jeg plutselig går lei når jeg kjenner hvor godt det er for kroppen :)

Skrevet

Hvordan går det med dere? Jeg ble inspirert og er på dag to i dag. Lurer på når det slutter å gjøre vondt!!

Skrevet

Går skikkelig dårlig, endte hos naprapat på mandag pga vond rygg. Klarte ikke løfte babyen min. Sliter også med symfysen så innser at kroppen ikke er helt klar for shred enda :-(

Skrevet

Fikk gjennomført 5 dager. Så dro vi på en liten spontan ferietur :) Kommer hjem igjen på søndag og da er det på'an igjen ;)

HI

Skrevet

Jeg har trent den tre dager nå og jeg er fortsatt støl, men ikke fullt så mye som den første dagen. Utholdenhet er for meg ikke problemet da jeg sykler, jogger eller svømmer nesten hver dag, men kjenner a jeg ikke har trent styrke på veldig lenge. Satser på at 30 dager med Jillian gjør at jeg kommer igang med styrketrening regelmessig igjen. 

Anonymous poster hash: c4c39...638
Skrevet

Jeg måtte bare droppe dag 3 i dag, jeg er så støl at jeg har ikke sjanse på å gjøre noen av øvelsene. Slet i går, men i dag -grusomt!

Men trøster meg med at Jillian sier at det virker når det gjør vondt! :) 

Skrevet

Skal i gang med økt 5 nå! Innmari støl, håper det gir seg snart!! :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...