Gå til innhold

dumt å ringe lege og spørre om crp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller skal eg bare vente å se? Er i min 3 uke av ferien, og er syk for andre gang. Utrolig kjedelig. .. går jo ut over mann og barn også når eg ikke orker finne på så mye. . Eg blir også smådeprimert av det..;-) er ikke sånn kjempe dårlig nå lenger, men er fryktelig tett i pusten (går på astmamedisin) hoster mye og er potte tett i nesen med fult av gul/grønt slim. Hadde feber mandag og tirsdag, men ikke nå lenger.. slappbog trøtt.. kjedelig bruke opp ferien på å være syk. Men har ikle lyst å ringe legen å klage hvis ikke det er nødvendig heller liksom.. lan jo være barr en forkjølelse som må gæ over av seg sjøl. . Men ååå... vil ha ferie pg kose meg....:-)

Anonymous poster hash: a6841...264

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper jo ikke å ta crp for å nyte ferien? Du kan jo bestille en time for å se om du trenger medisin, men vil tro du allikevel kommer til å være dårlig en stund...

Anonymous poster hash: ce8ea...66a

Skrevet

Haha..ja var jo igrunn for å se om eg trenger medisin eg tenkte på det da.. eller om det barr må gå over av seg sjøl.. selv om det kom dårlig frem tydeligvis. .;-) bare fordi eg kanskje da hadde blitt fortere frisk igjen. .. :-)

Anonymous poster hash: a6841...264

Skrevet

crp er tatt på 2 sek... går jo bare inn til de i skranken å tar? do it :)

Anonymous poster hash: 362b4...04b
Skrevet

Du burde kanskje få en sykemelding dersom du har vært syk mer enn 6 dgr, da har du nemlig rett på å ferie tilgode.

Anonymous poster hash: 0c31f...989

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...