Gå til innhold

Sitter og teller på knapper, 11 dager til lønn :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble plutselig akutt blakk og blakk grunnet bildekk som eksploderte, uforutsett tannbehandling ++ og nå er det svimlende 1100 kroner på kontoen noe som tilsvarer en 100 lapp daglig frem til lønn den 12.august. Aldri har det vært så kjedelig med så lite penger :(

Anonymous poster hash: 2d539...4c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe problem, du sulter jo ikke ihjel. Enig i at det er kjedelig, men nå lærer du jo hvor viktig det er med en ordentlig buffer. Spar litt hver måned og du skal se at neste gang betaler du uten å bli blakk. (Forresten, tannlegeregningnen kunne du bedt om å få splittet opp.)

Skrevet

Har buffer, men har bestilt ny vaskemaskin og kjøleskap så noe av buffer pengene skal taes fra den. Vil ikke ta av den til daglig forbruk så derfor blir jeg og holde ut med 1100 kroner i 11 dager fremover. Finner sikkert på noe kreativt til middag fremover! I dag blir det blomkålsuppe!

Anonymous poster hash: 2d539...4c5
Skrevet

Har buffer, men har bestilt ny vaskemaskin og kjøleskap så noe av buffer pengene skal taes fra den. Vil ikke ta av den til daglig forbruk så derfor blir jeg og holde ut med 1100 kroner i 11 dager fremover. Finner sikkert på noe kreativt til middag fremover! I dag blir det blomkålsuppe! Anonymous poster hash: 2d539...4c5

Da er det ikke synd på deg:-)

Anonymous poster hash: 9ffb8...d45

Skrevet

Da kan jeg trøste deg... Jeg får utbetalt 12 000 å leve på pr mnd ;) Det er ikke fullt så enkelt i starten, men rot litt i fryser og skap, man bør ha en del der, for å sikre seg mat ;)

Anonymous poster hash: 5a49f...cc8
Skrevet

Litt kjipt ja- men det går fint!

Levde på omtrent den summen over en periode på 4 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...