Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Jeg har veldig vannskelig for og styre sinnet mitt. I dag tidlig når jeg var og handlet sa kassadama at jeg måtte flytte meg slik at hun kom forbi. Da følte jeg meg såret og da sa jeg til henne at det var sårendes det som hun sa. Da sa hun at slikt måtte jeg tåle. Da sa jeg at jeg ikke likte henne og at hun var dumm. Da sa hun at jeg var dumm. Da gikk jeg ut. Bør jeg si unnskyld? Anonymous poster hash: f8cae...ab5
Hønemor30 Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 At hva for noe? Du blir såra fordi noen ber deg flytte litt på deg? .......ja jeg syns faktisk du bør ta deg en prat med ho.
Jomfruer Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 At hva for noe? Du blir såra fordi noen ber deg flytte litt på deg? .......ja jeg syns faktisk du bør ta deg en prat med ho. Jamen hun var så skarp i stemmen da hun ba meg flytte meg. Jeg reagerer når hun sa det.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 At hva for noe? Du blir såra fordi noen ber deg flytte litt på deg? .......ja jeg syns faktisk du bør ta deg en prat med ho. men jeg kunne ikke noe for at jeg reagerte sånn. Anonymous poster hash: f8cae...ab5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Dersom du vet at du har sinnemestringsproblemer burde du få hjelp for dette. Akkurat her syns jeg ikke at det var sinne men manglende folkeskikk. Anonymous poster hash: caba7...f60
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Dersom du vet at du har sinnemestringsproblemer burde du få hjelp for dette. Akkurat her syns jeg ikke at det var sinne men manglende folkeskikk. Anonymous poster hash: caba7...f60 Men hun trengte ikke og være så skarp i stemmen. Anonymous poster hash: f8cae...ab5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Du sa at hun var dum og hun sa at du var dum? Hvor gamle er dere? Hun er ikke noe bedre enn deg, begge burde få hjelp. Anonymous poster hash: fc81f...c9a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Burde ikke prate med henne i det heletatt.. Du burde derimot søke hjelp med å kontrollere temperamentet! Anonymous poster hash: b5e59...c0a
Jomfruer Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 Du sa at hun var dum og hun sa at du var dum? Hvor gamle er dere? Hun er ikke noe bedre enn deg, begge burde få hjelp. Anonymous poster hash: fc81f...c9a Vi er voksende begge to.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #11 Skrevet 1. august 2013 Kan du gi deg nå? Du spammer ned forumet, og ødelegger for de som faktisk har noe fornuftig å komme med. Tulling. Eller kanskje du ble såret nå? Staaaaaaakar. Anonymous poster hash: d090e...d89
Light of my life Skrevet 1. august 2013 #12 Skrevet 1. august 2013 At hva for noe? Du blir såra fordi noen ber deg flytte litt på deg? .......ja jeg syns faktisk du bør ta deg en prat med ho. Jamen hun var så skarp i stemmen da hun ba meg flytte meg. Jeg reagerer når hun sa det. ...glemte anonymknappen? Sa ikke du at du skulle slutte med dette tullet nå? Begynner å bli litt kjedelig
Himmel og hav Skrevet 1. august 2013 #13 Skrevet 1. august 2013 At hva for noe? Du blir såra fordi noen ber deg flytte litt på deg? .......ja jeg syns faktisk du bør ta deg en prat med ho. men jeg kunne ikke noe for at jeg reagerte sånn. Anonymous poster hash: f8cae...ab5 Det er ikke hennes feil at du reagerte som du gjorde. Du velger dine egne handlinger og valgte, istedenfor å ta et skritt til siden, å beskylde henne for å ville såre deg. Hvilken grunn skulle hun ha til å gjøre det? Du er neppe et veldig betydningsfullt menneske i hennes liv. Om du vet at du hr det med å lage et nummer ut av ingenting, så bør du oppsøke hjelp, for den normale reaksjonen når noen ber deg om å flytte deg litt, uansett stemmebruk, er bare å flytte seg.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #14 Skrevet 1. august 2013 Du sa at hun var dum og hun sa at du var dum? Hvor gamle er dere? Hun er ikke noe bedre enn deg, begge burde få hjelp. Anonymous poster hash: fc81f...c9a Vi er voksende begge to. Får håpe dere slutter å vokse snart da... Og du har ikke et sinneproblem, men er fryktelig irriterende med dine tilgjorte skrivefeil. Anonymous poster hash: bd52b...4c7
Jomfruer Skrevet 1. august 2013 #15 Skrevet 1. august 2013 Kan du gi deg nå? Du spammer ned forumet, og ødelegger for de som faktisk har noe fornuftig å komme med. Tulling. Eller kanskje du ble såret nå? Staaaaaaakar. Anonymous poster hash: d090e...d89 Tulling er du selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå