Jomfruer Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Skulle akkurat til og forlate forumet men så var det noen som påsto at jeg var NøffeMor. Men jeg er ikke Nøffemor. Stakkars lille søte meg som blir beskuldt for og være henne. Jeg finner meg ikke i og bli beskuldt for og være henne.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Var da voldsomt som du måtte påpeke dette? Begynner å bli litt mye nå Anonymous poster hash: 7435c...9c8
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Oink oink! Anonymous poster hash: 8a54e...df8
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Du er kanskje ikke Nøffe-mor, men du er iallefall Trolle-mor(og elleve små troll..) Anonymous poster hash: 721d7...ab0
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Hvis du er ny her, hvordan vet du hvem nøffemor er, og hvorfor betyr det noe for deg om vi tror det? For å vite hvem hun er må du ha vært her siden 2008 og deromkring. Anonymous poster hash: ebb1d...d44
Jomfruer Skrevet 1. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2013 Hvis du er ny her, hvordan vet du hvem nøffemor er, og hvorfor betyr det noe for deg om vi tror det? For å vite hvem hun er må du ha vært her siden 2008 og deromkring. Anonymous poster hash: ebb1d...d44 helt greit det. Men føler dere at jeg plager dere og bør forlate forumet eller er det greit at jeg skriver her inne?
Kathrine. Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Ekje mange dager en treng å være vekk før en ikkje har fått med seg noke.Har ikkje sett verken Nøffe-mor eller Jomfruer før eg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå