Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Hvordan var formen dagene etterpå? Ble dere verre? Hvor mange behandlinger hadde dere før dere var bra? Anonymous poster hash: fafd6...b7b
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Formen er bra. Blitt behandla i 7 år uten at det forsvinner.
Poetika med K Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Jeg har sjelden blitt værre. Stort sett bedring i løpet av få dager - men det har sjelden tatt lang tid før vondtene har kommet tilbake. De siste årene har jeg gått til osteopat isteden, og da har smertene blitt borte - og holdt seg borte. Kirooraktor kan sikkert hjelpe mange, men ofte knekker de bare opp akkurat der det gjør vondt uten å bry seg om hvorfor det er blitt en låsning.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Både hos kiropraktor og naprapat kan man føle seg litt øm og "mørbanket" etter behandling, men jeg har aldri følt meg verre. Jeg har fibromyalgi så jeg kan ikke bli frisk av behandling, men låsninger og stivhet blir jo løst opp og er bedre en stund. Har bedre erfaring med naprapat enn kiropraktor, siden naprapaten jobber med med musklene og masserer mer. Kiropraktoren sier at å jobbe med mine muskler er som å jobbe med en baderomsflis, uansett hvor mye han masserer og jobber hjelper det bare en dag eller to også er de akkurat like harde igjen Anonymous poster hash: e866f...a71
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Jeg gikk til kiropraktor for bekken låsning etter fødsel og låsning i nakken. Gikk der i 1 år. Hadde ogå noen timer hos en muskelterapaut som han anbefalte for å jobbe med musklene rundt. Får fort vondt/ låsninger igjen, men klarer som oftest å tøye de opp selv nå. Anonymous poster hash: 5a4cc...857
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Jeg gikk til kiropraktor for bekken låsning etter fødsel og låsning i nakken. Gikk der i 1 år. Hadde ogå noen timer hos en muskelterapaut som han anbefalte for å jobbe med musklene rundt. Får fort vondt/ låsninger igjen, men klarer som oftest å tøye de opp selv nå. Anonymous poster hash: 5a4cc...857 Glemte å svare på det du spurte. Ble litt verre samme dagen og dagene etterpå før det gikk over. Tok som sagt lang tid å bli bedre Anonymous poster hash: 5a4cc...857
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Håper bare dere har fått vurdering av lege før dere gikk igang med kiropraktikk? Anonymous poster hash: 87a47...518
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Takk for svar! Har låsninger i nakke/rygg og skuldrer. Plaget med svimmelhet p.g.a. dette. Spent på om jeg blir helt bra, eller om dette er noe jeg må slite med. (har en fysisk krevende jobb) HI Anonymous poster hash: fafd6...b7b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Håper bare dere har fått vurdering av lege før dere gikk igang med kiropraktikk? Anonymous poster hash: 87a47...518 Jeg har fått vurdering av lege. HI Anonymous poster hash: fafd6...b7b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 Jeg gikk til ca 8 behandlinger, kanskje litt øm etter noen av behandlingene, men ikke noe stort problem. Ble kvitt noe stivhet i ryggen som hadde plaget meg i årevis, kan fortsatt nesten ikke forstå at jeg er bedre :-) Altså veldig positivt "overrasket" over at han hjalp meg! Anonymous poster hash: 13294...a83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå