Jomfruer Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Jeg beklager til alle som jeg skrev til i går. Jeg oppførte meg veldig dumt. Fra nå av forlater jeg Bim. Jeg er ikke Nøffmor vist det er noen som tror det.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Smil og vær glad! Anonymous poster hash: f2b3a...a60
Gjest meg&mini Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Du var morsom første gangen, søte småbarnsmor. På tide å gi seg
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Nåke eg har gått glipp av?? Anonymous poster hash: c0eb4...2d6
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Hvor mange ganger skal du si dette, nøffe? Hvis du vil forsvinne, er dte bare å gjøre det i stillhet. Anonymous poster hash: 4537e...351
Jomfruer Skrevet 1. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2013 Hvor mange ganger skal du si dette, nøffe? Hvis du vil forsvinne, er dte bare å gjøre det i stillhet. Anonymous poster hash: 4537e...351 Jeg kommer ikke til og forsvinne før dere vet at jeg ikke er Nøffemor. Hvofor tror dere at jeg er henne? Jeg vet ikke hvem hun er, før noen her inne kalte meg for Nøffemor.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Hvor mange ganger skal du si dette, nøffe? Hvis du vil forsvinne, er dte bare å gjøre det i stillhet. Anonymous poster hash: 4537e...351 Jeg kommer ikke til og forsvinne før dere vet at jeg ikke er Nøffemor. Hvofor tror dere at jeg er henne? Jeg vet ikke hvem hun er, før noen her inne kalte meg for Nøffemor. Vi kan ikke under noen omstendighet vite sikkert hvem du er uansett, så da må du i tilfelle bli her lenge. Så lenge du fortsetter å skrive som du gjør, vil vi alltid tro at du er Nøffemor. For hun skrev akkurat som deg og holdt på på akkurat samme måte. Dessuten nevnte du navnet nøffemor lenge før noen andre gjorde det, og derfor kan du umulig være ny her. For da vet du hvem hun er, om du ikke er henne selv. Så du har vært her en stund. Hadde du vært en tenåringsgutt som du påstår (som ingen tror), hadde du bare ledd av oss og forsvunnet stille ut. Vær her så mye du vil og skriv hva du vil, dette forumet er for alle, men hvorfor ikke bare fly lavt om du ikke vil ha oppmerksomhet? Anonymous poster hash: 4537e...351
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå