Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Jeg leverte vesla på 2,5 år i bhg nettopp. Hun ga tydelig uttrykk for at hun ikke ville være der idag, og klamrer seg til meg og gråt. Dette pleier hun aldri å gjøre, vanligvis løper hun inn til de andre barna. Jeg har fri idag, og leverte henne kun fordi hun normalt stortrives. Der og da følte jeg at jeg ikke kunne ombestemme meg og ta henne med hjem, men nå gnager samvittigheten. Bør jeg hente henne igjen? Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 0e0ce...068
Gjest Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Hvis du ikke er på jobb eller noe annet, så ville jeg ha valgt å ha henne hjemme Men er det innkjøring etter ferien feks så vil hun nok være der igjen, men tar bare litt tid
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Gi henne en kortere dag heller. Forklar henne at du skjønte hun syntes det var leit at du dro fra henne i dag, så siden du ikke var på jobb ville du heller hente tidlig og være sammen med henne. Tar du henne med med en gang vil du kunne oppleve at levering kan bli tøft dager du ikke har mulighet til å hente tidlig også. Anonymous poster hash: afb1b...d45
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Gi henne en litt kortere i dag i dag, det ville jeg gjort. Selv om hun er 2,5 år og vant til å gå i barnehagen er det ofte litt smålugging etter ferien, hun er jo vant til å være hjemme nå og det er sikkert en del nye barn i barnehagen osv. Gi henne en kort dag og la henne venne seg til å være der igjen. Ville hentet henne rett etter lunsj eller noe sånt tror jeg (ett-to tiden eller noe sånt) Anonymous poster hash: 26c85...15e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Tusen takk for svar, dere. Jeg gjør som flere sier, henter henne tidlig. Huff, ikke lett når disse små blir lei seg. Men takk for gode råd! HI Anonymous poster hash: 0e0ce...068
Kliko Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Hebt tidligere du :-) regner med at hun har hatt ferie nå for ikke lenge siden og da blir det jo ofte litt gråt når man er tilbake. Om du hadde tatt henne med hjem igjen tror jeg hun kanskje ville prøvd seg på det andre dager hvor du skulle på jobb ;-) så bra du ikke tok henne med tilbake :-)
soleia Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Hadde gjort akkurat som du; hadde ikkje teke ho med heim att når de først var der, men henta tidlegare.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Hvis du ikke er på jobb eller noe annet, så ville jeg ha valgt å ha henne hjemme Men er det innkjøring etter ferien feks så vil hun nok være der igjen, men tar bare litt tid Hun skrev jo at hun har fri i dag. Anonymous poster hash: 37434...516
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Gutten her gjorde det samme på mandag! Han er 2,5 år han også, eeeeelsker bhg, men mandag ville han ikke være der fikk jeg vite. Hentet han klokka 14 (leverte han 9:30) og da hadde han hatt en kjempe fin dag, og i går var han i bhg igjen, da var han halvhjertet til å skulle være der, men i dag løp han rett inn for å leke med de andre Jeg tenker det blir helt feil om man lar barnet "vinne" ved å ta det med hjem igjen, det kommer kanskje en annen dag hvor du må jobbe, da byr det på større problemer for både deg og de ansatte når hun slår seg vrang.. Heller en kortere dag da ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå