marihøne_1986 Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Jeg har et barn som begynte på storbarn nå. Det er to storbarnavd og de to bestevennene hans kom på den andre avd enn mitt barn. Han syns dette er trist, og har disse dagene lagd leven fordi han vil være med de. Det har jo gått an disse dagene da hele bhg stortsett har vært sammen, men jeg lurer på hvordan det skal gå etterhvert. Snakket med mammaen til ene bestevennen og huns syns også dette var dumt. Hun ble også litt overasket siden de ikke hadde fått beskjed om hvilken avd barnet deres skal på. Da jeg ble fortalt hvilken avd barnet mitt skal på sa de " foreldre har noe de skulle sagt de og når vi fordeler barna, men nå er d forseint" Jaha, tenkte jeg. Hva med å få vite det litt før da?! Sommeren gikk og jeg tenkte ikke så masse over det, men nå når jeg ser hvor trist gutten min er vil bare ringe bhg å forlange å få han over til bestevennene. Erfaringer? Noen som har fått bytta avd av lignende grunn? Eller skal jeg bare lavær, for d vil vel sikkert gå seg til?
skjotta Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Vi pleier alltid å ta hensyn til foreldres ønsker så langt det går, men mange faktorer spiller inn som foreldre ikke alltid tenker over. Hvor stor plass har sønnen din? Kanskje noen andre foreldre har kommet med sine ønsker og siden du ikke har sagt noe har de regnet med at du ikke "bryr deg" om hvilken avdeling han kommer på? Ring og spør, men gjør det i dag. Jo lenger du venter jo vanskeligere blir det....
marihøne_1986 Skrevet 1. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2013 Ja, jeg skal ringe å spør. Tenkte bare jeg skulle høre her først om det er helt bortkasta Han har 100%
Kliko Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Ring å hør :-) her fikk vi ønske vårt oppfylt, men da hadde han allerede gått et år på småbarnavd. Uten bestekompisene sine ( gutten min er et år yngre enn kompisene). Da hadde jeg samtaler med barnehagen fra kompisene byttet avd om mitt ønske for avd. Dette burde jo dere gitt uttrykk for også. Dere visste jo at han skulle over på storbarnavdelinga regner jeg med. Tviler i grunn på at gutten din får bytte avdeling nå, for da må de jo flytte et annet barn. Men er jo lov å prøve seg :-) det går seg nok til uansett. Han får seg helt sikkert en ny bestekompis :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå