Gå til innhold

Å beskrive en depresjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har fått en depresjon, men vet ikke helt hvordan jeg skal få legen til å forstå hvor ille det er.

Har time kl 11 og holder på å kaste opp av redsel for å ikke få forklart meg godt nok til å få en sykemelding så jeg slipper å gå på jobb akkurat nå.

Jeg sover dårlig, har kronisk klump i magen og føler angst for å møte mennesker. Jeg har en jobb hvor jeg må treffe mange mennesker hver dag og av forskjellige grunner kommer mange til å spør hvordan det går med meg, og da kommer jeg bare til å gråte.

Noen som har råd til hvordan jeg skal få forklart meg til en vikarlege som jeg aldri før har møtt?

Er ganske fortvilet her nå.

Anonymous poster hash: 69e33...721

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ta en test på kontoret - der du svarer helt ærlig på en del spørsmål, og den testen vil indikere om du har en mild/moderat eller alvorlig depresjon, evt PTSD. Jeg gjorde det samme, og fikk noen antidepressiva som jeg gikk på. Det hjalp meg veldig. Da kunne jeg være i jobb og det hjalp også. Man blir heller verre om man ikke er til nytte i samfunnet. Lykke til. Bare vær ærlig, så ordner det seg nok:)

Anonymous poster hash: b135b...11a

Skrevet

Takk for svar.

Andre med erfaring?

Anonymous poster hash: 69e33...721

Skrevet

Bare vær ærlig og beskriv hvordan du har det på samme måte som du har gjort her. Legen er jo ikke ute etter å ta deg på noen måte så dette skal du ikke være redd for!

Det går helt sikkert bra! Klem til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...