It's all about me Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Nei. Kjøpte ikke nye til 1.klasse heller. Fint kledd gikk han uansett, skjønner ikke det med å skulle kjøpe nytt til alle anledninger når skapet allerede er fult av fine klær.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Ja. Har liksom blitt en tradisjon det, at man starter nytt skoleår med litt nye ting. Kjøper ikke masse da, i år tror jeg det holder med en ny t-skjorte siden begge to har nok av bukser og shortser. Kjøper også alt nytt i pennalhuset, er liksom litt mer stas med nytt år om utstyret også er nytt. Putter de fargene og blyantene som er i pennalet fra i fjor i esken med tegnesaker vi har her hjemme og fyller pennalet med nye farger, nye blyanter og nye viskelær. Anonymous poster hash: 26cc2...635
LivetErEnLek Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Ja, alltid nye klær til skolestart, er en tradisjon som jeg er vokst opp med og har tatt med meg videre.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 De fikk alltid nye klær og nye sko i tillegg til nytt i sekken. En tradisjon jeg har med hjemmefra og et tegn på nytt år og nye muligheter ofte er det jo behov for å oppgradere garderoben etter sommeren også.
Monajenten Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Kjøper alltid litt nytt, høstgarderoben må jo oppdateres likevel
Gjest Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 ALWAYS Alle barna får nye klær til skolestart. Tradisjon som flere skriver her.
trollemor86 Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Mine er ikke skolebarn enda, men selv fikk jeg alltid et nytt antrekk til skolestart! Veldig stas med nytt.
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Ja, nye klær. Fyller også som nevnt over her med nye farger og blyanter i penalet.
magica fra tryll Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 Nei, de har mer enn nok klær:) Ene blir 7 år i august, og ønsker seg sekk i bursdagsgave:)
Elsker livet Skrevet 1. august 2013 #11 Skrevet 1. august 2013 Kjøper jevnlig nye klær til barna, men har ingen som er øremerket skolestart. Burde vel kanskje det, men skolegutten er ikke videre interessert i klærne sine.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #12 Skrevet 1. august 2013 Gjør som regel det. (iallfall i småskolen) Har veldig mye nytt i skapet nå, så får se hva vi gjør. Blir iallfall nye sko og penal. Anonymous poster hash: 16583...bc1
Gjest Julia1984 Skrevet 1. august 2013 #13 Skrevet 1. august 2013 Ja, eldste begynner i 1 klasse nå og jeg har kjøpt inn masse nye klær! De to yngste går også nytt til barnehagestart. Jeg skal begynne i ny jobb så min garderobe oppgraderes også. Mannen min styrer selv, men han kjøpte masse i våres. Ja, skapene er fulle sikkert, men tradisjon - og så er det moro med noe nytt og fresh til etter ferien
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. august 2013 #14 Skrevet 1. august 2013 Alltid, hvert år det er jo så stas! !
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #15 Skrevet 1. august 2013 Vi gjør det, men så kjøper vi ikke så mye ellers at skapene blir overfulle. Klær må de ha uansett. Hvorfor ikke da et antrekk til skolestart? Anonymous poster hash: 24cbf...189
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #17 Skrevet 1. august 2013 Ja, det gjør vi. Det er en tradisjon jeg er vokst opp med, som jeg synes er veldig hyggelig. Man starter liksom på ny frisk; nytt skoleår, nye muligheter. Klærne vi da velger er klær som poden selv vil ha, så da blir det oftest gensere med dinosaurer og diverse andre helter. Men det gjør jo ingenting Anonymous poster hash: e0fcd...7b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå