Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Hvor mye tror dere jeg vil gå opp tilsammen? 10 uker igjen :-/ Anonymous poster hash: dcf42...0c3
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Jeg har gått opp 6 og er i uke 26! Forrige gang la jeg bare på meg 8 kg totalt, så lurer på hvor dette vil ende.. Vet ikke hvor mye du vil gå opp til slutt, men noen kg til blir det vel. Men selv håper jeg at jeg ikke går opp mer enn 10-12 kg. Anonymous poster hash: 60979...328
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Mulig det er nettopp dette du fisker etter: Men 8 kg, i uke 29 er da ikke farlig! Ta deg nå sammen kvinne! Man skal faktisk gå opp en del obligatoriske kg med baby i magen. Å hvis du syns det er helt grusomt, så gjør noe med det da. Spis riktig og tren! Anonymous poster hash: b5d10...1d6
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Å herreguuuud!!!! Kriiiise! Hele 8 kg faktisk! Bare forvent at du blir skikkelig bælfeit før svangerskapet er over! Og sånn i tilfelle du ikke forsto, dette er ironi. 8 kg er jo ingenting! Vann, baby, morkake, ekstra blod osv osv utgjør det meste av disse kiloene. Anonymous poster hash: 19998...724
Trultemor85 Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Jeg er i uke 27 og gått opp 10. Er NULL hysterisk. Vet jeg spiser ganske så Sundt, men får trent lite Pga hyperemesis tidligere og smerter nå.. Kunne ikke brydd meg mindre egentlig. Døtter jo sjeldent i meg usunt. Lagt på meg 20 kg med nr 1 og 2. Og veier normalt 54-57 før alle svangerskapene. Fått store pupper også, så bare koser meg jeg
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Jeg gikk opp 30kg, ca 20 av dem var for det meste væske pga svangerskapsforgiftning, de kom på siste 2ukene før termin, sammen med alle strekkmerkene. Anonymous poster hash: 7fdd2...421
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 8 kg når du nærmer deg uke 30 er faktisk under gjennomsnittet. Så dette blir jo bare dumt å klage på. Hadde du sagt 15 kg i uke 30 så kunne du begynt å klage litt. Anonymous poster hash: b677f...63b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Iiiiik... krise altså! Du er sikkert kjeeeeeeeempetjukk ass. Så innmari ulekkert. Her er det tid for alle slanketriks som finnes. Anonymous poster hash: ee153...6aa
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Trenger ikke bli så høyt tall.. Jeg veide det samme i samme tidsrom, og gikk opp 12 kg alt i alt.. Finnes ingen krise å gå opp 8 kg når du er i uke 29-30, om du ikke er ekstremt overvektig da. Anonymous poster hash: 2bbad...c6d
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 Og problemet er? Så lenge du ikke har bmi på 40, så er dette helt ok Jeg gikk opp 8 kg alt i alt med gutten, og 12(?) kg med jenta.. Men jeg hadde for høy bmi før jeg ble gravid, så jeg måtte passe vekta...
Sikkertforgammel Skrevet 1. august 2013 #11 Skrevet 1. august 2013 Jeg har gått opp 7 kg. Er 28+6 Ingen kriser på gang her.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #12 Skrevet 1. august 2013 Sukk..jeg er 32 uker på vei og har gått opp 20 kg... Anonymous poster hash: 0cc52...755
Sikkertforgammel Skrevet 1. august 2013 #13 Skrevet 1. august 2013 Sukk..jeg er 32 uker på vei og har gått opp 20 kg...Anonymous poster hash: 0cc52...755 Folk er forskjellige! Jeg la på meg 19 kg i første svangerskap. Det var mye på meg! Veier 52 sånn ca, utenom graviditet og jeg er bare jo 1.59 cm! Ville ikke havne der igjen, steike vanskelig å ta av for meg... Så jeg har fokus på å spise sunt og bevege meg det jeg kan! Håper på ca 13 kg vektoppgang ila hele svangerskapet.
Nebbdyret <3 Skrevet 1. august 2013 #14 Skrevet 1. august 2013 Huff, jeg som har gått opp 12 kg i uke 27! Trodde ikke det var så alvorlig jeg da... nå ble jeg jo lei meg!
Line-mamma til to herlige Skrevet 1. august 2013 #15 Skrevet 1. august 2013 Er i uke 32 , trur jeg har gått opp ca 15 kg.. Sist la jeg på meg over 30.. men gikk alt av meg ganske raskt. syns ikke det er så viktig. man må kose seg med graviditeten det er jo faktisk en grunn til disse kiloene
Sikkertforgammel Skrevet 1. august 2013 #16 Skrevet 1. august 2013 Jovisst skal man kose seg i graviditeten. Men MÅ det innebære MASSE kalorier/snop?? Jeg synes faktisk det er litt viktig jeg, å tenke på kiloene. Man MÅ ikke legge på seg mer enn 15 kilo (om man ikke er veldig veldig tynn fra før da). Altfor mange bruker graviditeten som en sovepute/unnskyldning for å spise alt man kommer over... Jaja. For min del har jeg vanskelig for å ta av meg så jeg er heller føre var enn etter "snar".
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #17 Skrevet 1. august 2013 Forrige svangerskap gikk jeg opp 12kg. Nå er jeg 36uker på vei og har gått opp 16kg. Ja, ja... Jeg er ikke fet, så velger å tro det bare er mye vann og vevsveske...... Anonymous poster hash: 9c50d...91d
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 1. august 2013 #18 Skrevet 1. august 2013 Jeg blir helt stresset over de som hyler når vekten øker under graviditet. Altså... kom det overraskende på? 8 kg i uke 30 er veldig lite, hvis man ser på gjennomsnittet. Jeg gikk forøvrig opp 16 kg i mitt svangerskap.
Trultemor85 Skrevet 1. august 2013 #19 Skrevet 1. august 2013 Det viktigste er jo å se på hva en spiser jeg spiser som sagt sunnere enn ellers pg godtar lett alle kiloene som kommer.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #20 Skrevet 1. august 2013 Slike innlegg er IDIOTISKE. Hva vil du ha til svar egentlig, at vi skal være over oss fordi du har gått opp så lite? du vet godt at dette ikke er mye, så hvorfor i svarte poste et innlegg om det motsatte?? idiot Anonymous poster hash: 9d7c2...c3e
Sikkertforgammel Skrevet 1. august 2013 #21 Skrevet 1. august 2013 Jeg blir helt stresset over de som hyler når vekten øker under graviditet. Altså... kom det overraskende på? 8 kg i uke 30 er veldig lite, hvis man ser på gjennomsnittet. Jeg gikk forøvrig opp 16 kg i mitt svangerskap. Noen legger på seg lite, eller tom. går ned i vekt i begynnelsen av svangerskapet (kvalme ol.) Så å si at 8 kg i uke 30 er lite er ikke riktig for alle. Noen legger på seg mye tidlig (pga de spiser mer for å dempe kvalme, og pga trøtthet og påfølgende inaktivitet), andre legger mest på seg sent i svangerskapet. Det varierer som sagt veldig fra person til person. Men det er en jo en grunn til at det finnes en "anbefalt" vektøkning... http://mobil.aftenposten.no/familie-og-oppvekst/Sa-mye-bor-du-ga-opp-nar-du-er-gravid--7133926.html#.UfqLH6M8zFo
Sikkertforgammel Skrevet 1. august 2013 #22 Skrevet 1. august 2013 Slike innlegg er IDIOTISKE. Hva vil du ha til svar egentlig, at vi skal være over oss fordi du har gått opp så lite? du vet godt at dette ikke er mye, så hvorfor i svarte poste et innlegg om det motsatte?? idiot Anonymous poster hash: 9d7c2...c3e Slike innlegg er IDIOTISKE. Hva vil du ha til svar egentlig, at vi skal være over oss fordi du har gått opp så lite? du vet godt at dette ikke er mye, så hvorfor i svarte poste et innlegg om det motsatte?? idiot Anonymous poster hash: 9d7c2...c3e Nei, det er ikke mye, det er normalt. Hvorfor så agressiv?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #23 Skrevet 1. august 2013 Slike innlegg er IDIOTISKE. Hva vil du ha til svar egentlig, at vi skal være over oss fordi du har gått opp så lite? du vet godt at dette ikke er mye, så hvorfor i svarte poste et innlegg om det motsatte?? idiot Anonymous poster hash: 9d7c2...c3e Slike innlegg er IDIOTISKE. Hva vil du ha til svar egentlig, at vi skal være over oss fordi du har gått opp så lite? du vet godt at dette ikke er mye, så hvorfor i svarte poste et innlegg om det motsatte?? idiot Anonymous poster hash: 9d7c2...c3e Nei, det er ikke mye, det er normalt. Hvorfor så agressiv? Fordi jeg er drittlei av damer som fisker rett og slett. Alle med vett i hodet forstår at 8 kg ikke er mye. Om de ikke skjønner det så er de rett og slett dumme. Og nei, jeg er ikke bitter fordi jeg la på meg mye. La på meg gjennomsnittlig 13 kg på de tre svangerskapene mine Anonymous poster hash: 9d7c2...c3e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #24 Skrevet 1. august 2013 Skjerp deg, du er gravid! Anonymous poster hash: f25e3...471
Sikkertforgammel Skrevet 1. august 2013 #25 Skrevet 1. august 2013 Ts kan jo føle selv at 8 kg er mye. Mange takler ikke så godt vektøkning, SELV om de er gravide. Og hun har jo 10 uker igjen. Men du, Ts: om du legger på deg hva som ansees som normalt de siste 10 ukene du nok være helt på gjennomsnittet ang vektøkningen din. Ca 14 kg vil jeg tro. Og det er ikke mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå