Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Og gitt det til hunden sin. Vi har bestemt navn til gutten i magen, og så får venninna mi en hund som hun gir det samme navnet! Når jeg konfronterte med det lo hun og sa hun ikke huska jeg hadde sagt navnet, og at det ikke er noe problem fordi bikkja hennes uansett ikke kommer til å gå i klasse med min sønn slik at de må hete Leon A og Leon C. Men allikevel! Da blir det liksom et hundenavn da! Anonymous poster hash: 02c9c...fc9
Gjest Ziva Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Hvis navnet er Leon så har det alltid vært et hundenavn i våre kretser.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Leon er et utrolig fint guttenavn! Jeg liker det kjempegodt! Skjønner godt at du syns det er dumt at hun har "tatt" navnet og gitt det til HUNDEN sin!.. Men jeg er sikker på at så fort dere har fått gutten deres og kalt ham Leon i en uke eller to, kommer du ikke til å tenke på hunden til venninna di en gang - da er han altoppslukende når det gjelder det meste i livet ditt, og det er ingenting som er mer naturlig enn å kalle ham for Leon! Anonymous poster hash: 8bcb4...031
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 HAHAHA.. Litt morsomt , men skjønner at du blir forbanna! Hvis hun vanligvis er en god og snill venninde så er det nok sant at hun ikke husket du nevnte det navnet ! Hvis hun er en smådust så gjorde hun det med vilje , det vet du best. Uansett det er jo et navn som passer til både hund og barn. Finn på noe annet du. Finnes så mange fine navn Men skjønner veldig godt at det er surt når du har blitt vandt til navnet å sånn.... Anonymous poster hash: f4ca4...bce
skjotta Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Siden leo/ leon betyr løve har det "alltid" vært ett populært hundenavn (men ikke kattenavn... go figure) så vil vel ikke påstå at venninna di, egenhendig, har "ødelagt" navnet....
Light of my life Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Syntes jeg ikke du skal bry deg om i det hele tatt! Blir litt komisk første gang hund og baby møtes, men bortsett fra det tror jeg ingen kommer til å tenke over det.
Kanutten83 Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 (endret) Hadde jeg ikke brydd meg noe om. Da vi ventet nr 3 ville jeg kalle babyen Max om det ble en gutt, at det plutselig dukket opp en hund i omgangskretsen med det navnet gjorde meg ingenting. Ingen som ville forbindt gutten med en hund selv om de hadde hatt samme navn Nå ble babyen en jente så da ble det jo ingenting å tenke på. Synes du skal bruke navnet du ønsker, du kommer ikke til å forbinde navnet med en hund når du har fått sønnen din Endret 1. august 2013 av Kanutten83❤♂07+ ♂10+♀13❤
Gjest Julia1984 Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Leon er jo et hundenavn!! Naboens shæfer heter det...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Verden handler IKKE bare om deg! Du hadde sikkert klikka uansett om noen andre i 5 mils radius hadde tatt det navnet!! Voks opp! Bortsett fra det, hunden til tanta mi heter også Leon. Vet om en hund til som heter det. Bikkjenavn!! Anonymous poster hash: 8c548...9d6
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 Ehhh, ok. Ro deg ned HI. Anonymous poster hash: abd72...2ac
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #11 Skrevet 1. august 2013 Sønnen min heter det, men jeg hadde da virkelig ikke blitt sur om noen valgte å kalle hunden sin det. Det er ikke enerett på navn! Forresten heter en hund i nabolaget her Frode, uten at fetteren min er spesielt såra og vonbroten for det. Anonymous poster hash: 88ea1...5ae
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #12 Skrevet 1. august 2013 Visste venninna di at dere tenkte på navnet Leon? Men som nevnt over, man har ikke eierett på navnet.Vi hadde valgt Christian som navn til guttungen, men der var noen i vennekretsen som valgte Kristian før oss. Så vi valgte å kalle guttungen noe annet, siden han er litt yngre. Laga ikke noen diskusjon utav det. Anonymous poster hash: 98e73...b81
Ærlige Ærna Skrevet 1. august 2013 #13 Skrevet 1. august 2013 Null problem synes jeg, kall gutten for Leon, han vil sikkert synes det bare er morsomt at venninnen din sin hund heter det samme som ham.
Mia_73 Skrevet 1. august 2013 #14 Skrevet 1. august 2013 Hvordan kan hun stjele noe du ikke eier? Syns det er tåpelig å bli irritert, selv hvis hun hadde valgt navnet til sitt barn. Slik er det med navn. Andre heter det samme.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #15 Skrevet 1. august 2013 Hahahaha, tåpelig HI! Anonymous poster hash: c4c01...a01
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #16 Skrevet 1. august 2013 Stjålet faktisk. Du får melde henne til politiet da. Og Leon ER jo et hundenavn - i tillegg til et guttenavn. Anonymous poster hash: f218f...55e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #17 Skrevet 1. august 2013 Syns jeg hører navnet Leon over alt om dagen? Oddsen for at noen andre du kjenner tok det til sitt eget barn eller dyr var jo tilstede da, så pop som navnet er nå. Ikke bry deg om den hunden, kall barnet ditt det du vil du Anonymous poster hash: 1da3e...bee
Major HotLips Houlihan Skrevet 1. august 2013 #18 Skrevet 1. august 2013 Venninnen min sin hund heter Sofie, akkurat det samme som den ene jenta mi. Bryr meg ikke i det hele tatt om det
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #19 Skrevet 1. august 2013 Så kult! Leon er et hundenavn, men du er kanskje ikke så opptatt av sånn? Får du en jente, foreslår jeg at du kaller henne Sita. Anonymous poster hash: fdcbf...28d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå