Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Etter å ha hatt jobbehelg gikk jeg løs på husarbeidet i går, kan jo slett ikke forvente at mannen gjør noe når han har ansvaret for ungene, og han må jo få tid til å trene også, så det så ikke ut da jeg satte i gang. Etter et par timer var jeg ferdig, men gikk løs på kjelleren som sårt trengte en opprydding. Jeg sa til mannen at jeg satte hans ting inn på et annet rom slik at han selv kunne gå gjennom dette og kaste selv, det var greit. Jeg tømte hele rommet for å sette inn reoler og få et system. Da kommer mannen ned og gir meg huden full av kjeft for at jeg hadde rotet så fælt!!!???? Selvfølgelig blir det rot før man får ting på plass og det tar tid å rydde ordentlig. Jeg fikk så hatten passet, vil ikke fortelle hva han sa siden han vet jeg er inne på denne siden, og kan lese dette for alt jeg vet, men jeg følte meg blodig urettferdig behandlet. Jeg føler jeg står på pinne for alle sammen 24/7, men det gjør seg så visst ikke ifølge han. Så nå har jeg bestemt meg for og kun tenke på meg selv og mine barn, det er helt slutt på å hente og bringe hans barn for han siden han jobber lange dager, han får ta seg alt vedrørende sine barn selv, og jeg skal begynne å reise på trening på kveldstid og på venninnebesøk. Har skjemt han bort ved å bare være hjemme med barna slik at han kan gjøre som han vil. Har aldri følt meg så lei som nå, føler ingenting for han, har fått nok "stikk" og dette var dråpen. Han skal virkelig få føle på hvor mye jeg faktisk har gjort for han. Anonymous poster hash: 4e877...b3e
Mia_73 Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Når det har gått så langt at du føler slik er det nok på tide å flytte ut. Jeg hadde ikke orket å bo sammen med en slik usympatisk og egoistisk mann, ikke en gang hvis jeg elsket ham. I hvert fall ikke når jeg føler avsky.
Gjest Antarctica Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Huff, dette var trist lesning.... Jeg biter meg merke i at du skylder litt på deg selv og sier du har skjemt ham bort ved å la ham gjøre som han vil. Det er jo litt fælt at du skal føle det sånn - det er jo ikke du som skjemmer ham bort og gjør ham til en egoistisk slask, det er jo HAN selv, en voksen mann, som velger å være egoistisk og utakknemlig mot en person som står på huet for å tilfredsstille ham! Det er da et valg, om man velger å snakke pent eller stygt til sin egen kone?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Etter å ha hatt jobbehelg gikk jeg løs på husarbeidet i går, kan jo slett ikke forvente at mannen gjør noe når han har ansvaret for ungene, og han må jo få tid til å trene også, så det så ikke ut da jeg satte i gang. Etter et par timer var jeg ferdig, men gikk løs på kjelleren som sårt trengte en opprydding. Jeg sa til mannen at jeg satte hans ting inn på et annet rom slik at han selv kunne gå gjennom dette og kaste selv, det var greit. Jeg tømte hele rommet for å sette inn reoler og få et system. Da kommer mannen ned og gir meg huden full av kjeft for at jeg hadde rotet så fælt!!!???? Selvfølgelig blir det rot før man får ting på plass og det tar tid å rydde ordentlig. Jeg fikk så hatten passet, vil ikke fortelle hva han sa siden han vet jeg er inne på denne siden, og kan lese dette for alt jeg vet, men jeg følte meg blodig urettferdig behandlet. Jeg føler jeg står på pinne for alle sammen 24/7, men det gjør seg så visst ikke ifølge han. Så nå har jeg bestemt meg for og kun tenke på meg selv og mine barn, det er helt slutt på å hente og bringe hans barn for han siden han jobber lange dager, han får ta seg alt vedrørende sine barn selv, og jeg skal begynne å reise på trening på kveldstid og på venninnebesøk. Har skjemt han bort ved å bare være hjemme med barna slik at han kan gjøre som han vil. Har aldri følt meg så lei som nå, føler ingenting for han, har fått nok "stikk" og dette var dråpen. Han skal virkelig få føle på hvor mye jeg faktisk har gjort for han. Anonymous poster hash: 4e877...b3e Har det ganske likt som deg, bortsett fra at jeg ikke får kjeft for rot. Min ser ikke rot. Jeg har også bare vært hjemme/tilgjengelig slik at han når som helst kan trene eller besøke venner. Jeg har en fast aktivitet jeg går på i uken. Men nå skal jeg også begynne å trene (som han har mast om så lenge) Jeg trente mye før og hadde liksom et liv før jeg stiftet familie med denne mannen. Jeg har sagt at NÅ er det slutt på tiden hvor jeg gjør alt husarbeidet. Når jeg skal ut og trene skal HAN gjøre småting i huset, slik at jeg ikke får husarbeid i tillegg. Jeg makter ikke full jobb, aleneansvar for familien as og trening. Da går jeg til jeg stuper. Er på bena fra 0630 til 23 hver dag. Jeg får se om det funker nå. Lykke til! Jeg har tenkt som deg maaange ganger, men det blir aldri noe av siden jeg er så inni h... samvittighetsfull. Anonymous poster hash: b3983...903
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå