Gå til innhold

Mannen har ikke lyst......gråter :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har ikke hatt lyst på sex med meg på en god stund nå.. Vet dette kan skje med disse mannfolkene også, at de føler det blir 'feil' siden magen er stor og baby er 'i veien'. Men akkurat nå er jeg bare veldig trist og lei meg pga dette (og sikkert alle hormonene!)og har alle de værste tankene om at han har andre og alt som værre er.... Dritt!!!!! :( :( :(

Anonymous poster hash: 85e49...dc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at du er lei deg. Samtidig som du sier, mange menn føler sex blir feil når magen er så stor. Spør han om det var tilfellet, eller om han rett og slett bare ikke ønsket seg der og da. Dette trenger ikke ha noe med at han ikke liker deg, sex lysten går opp og ned i perioder :)

Anonymous poster hash: 69bde...abc

Skrevet

Mannen min hadde heller ikke lyst da magen min var stor. Det var bare rart å tenke på at det var en baby innafor der. Skjønner det godt, jeg, synes det var vanskelig å la være å tenke på det, jeg også. Så ikke ta det personlig, etter en stund blir du ditt gamle jeg igjen, og lysten kommer tilbake. :-)

Skrevet

Her kom ikke lyst hos mannen tilbake etter fødselen :(

Anonymous poster hash: f3f98...f2b

Skrevet

Har hatt sex to ganger etter jeg ble gravid. Først sølibat pga blødninger (fikk ikke lov av legen), så pga smerter (bekkenløsning + ømt, sårt og hovent nedentil - skjønner ikke hvordan folk klarer det jeg?) og nå på slutten har mannen uansett mistet lysten fordi han innbiller seg at han vil dunke borti baby og han synes det bare føles incestuøst. 

Krysser alt vi har for at vi kommer i gang fort etter fødselen...

Men har ikke falt meg inn at han har mer lyst på andre av den grunn.

Anonymous poster hash: 0c1f3...68b
Skrevet

Lysten dalte her også, for oss begge egentlig, så det var jo ikke så plagsomt men savnet etter nærhet og intimitet var stort under svangerskapene. Heldigvis går jo svangerskapene over og nå er vi back on track ;) så hold ut, det blir bedre! Og i mellomtiden er det viktig å huske å være kjærester selv om sexlivet er labert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...