Gå til innhold

Ang. Barnehagestart


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått plass i en bhg fra midten av august. Har ikke bruk for bhg før oktober, det er da jeg begynner å jobbe selv. Kan jeg betale for plassen, men at han ikke begynner før i oktober? Er dette noe jeg styrer helt selv?

 

Anonymous poster hash: 45f51...87e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du betaler for plassen så bestemmer du selv hvordan du bruker den. Du kan fint vente til oktober med å begynne å bruke plassen så lenge du betaler. Skal gjøre det samme selv neste år :-) Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 5224a...ede

Skrevet

Så lenge du betaler for plassen så bestemmer du selv hvordan du bruker den. Du kan fint vente til oktober med å begynne å bruke plassen så lenge du betaler. Skal gjøre det samme selv neste år :-) Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 5224a...ede

Hi må sjekke med barnehagen, ikke alle barnehager som gir lov til det

 

Anonymous poster hash: e116f...ca1

Skrevet

De fleste bhg har en maksgrense for hvor lenge plassen kan stå ubrukt. Du må ringe og sjekke din bhg.

 

Anonymous poster hash: 37716...9ee

Skrevet

Tror at så lenge du betaler fra august så kan han begynne i oktober. Men gjerne ta kontakt med barnehagen for sikkerhets skyld:-)

Skrevet

I vår barnehage var ikke dette mulig, så måtte ta i bruk plassen fra 1.august for ikke å miste den. Så er nok litt forskjellig praksis i de ulike barnehagene. Ring dem og spør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...