Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Har fått plass i en bhg fra midten av august. Har ikke bruk for bhg før oktober, det er da jeg begynner å jobbe selv. Kan jeg betale for plassen, men at han ikke begynner før i oktober? Er dette noe jeg styrer helt selv? Anonymous poster hash: 45f51...87e
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Så lenge du betaler for plassen så bestemmer du selv hvordan du bruker den. Du kan fint vente til oktober med å begynne å bruke plassen så lenge du betaler. Skal gjøre det samme selv neste år :-) Lykke til! Anonymous poster hash: 5224a...ede
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Så lenge du betaler for plassen så bestemmer du selv hvordan du bruker den. Du kan fint vente til oktober med å begynne å bruke plassen så lenge du betaler. Skal gjøre det samme selv neste år :-) Lykke til! Anonymous poster hash: 5224a...ede Hi må sjekke med barnehagen, ikke alle barnehager som gir lov til det Anonymous poster hash: e116f...ca1
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 De fleste bhg har en maksgrense for hvor lenge plassen kan stå ubrukt. Du må ringe og sjekke din bhg. Anonymous poster hash: 37716...9ee
junimamma81 Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Tror at så lenge du betaler fra august så kan han begynne i oktober. Men gjerne ta kontakt med barnehagen for sikkerhets skyld:-)
1down Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 I vår barnehage var ikke dette mulig, så måtte ta i bruk plassen fra 1.august for ikke å miste den. Så er nok litt forskjellig praksis i de ulike barnehagene. Ring dem og spør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå