Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Jeg har nettopp innledet ett nytt forhold med en jeg har kjent i to år, det tok oss lang tid før vi ble sammen på grunn av avstanden og jobben han hadde, vi har vært veldig interesserte i hverandre og er vel det fortsatt. jeg er veldig forelsket og han sier han er det samme, vi pratet sammen hver dag, hvis vi ikke sendte meldinger så snakket vi på tlf og hvis vi ikke snakket på tlf så skypet vi. Vi har bestandig mye å snakke om, men nå når vi har blitt kjerester og han har reist hjem etter ett langt opphold hos meg, så går det lang tid mellom hver gang jeg hører fra han, han kan gå en hel dag uten å prate med meg uten problemer virker det som. jeg kjenner jeg blir litt forvirret av oppførselen, jeg konfronterte han med at jeg syns det er litt rart at han ikke tar så mye kontakt mere, og han sier at han er forelsket og glad i meg osv. Så er det bare jeg som er dum, eller hadde dere reagert? Anonymous poster hash: f81a8...e36
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Lang tid = en hel dag ? Slik tolker jeg innlegget ditt. La mannen få litt pusterom. En hel dag er ikke lang tid. Anonymous poster hash: c71ff...e18
Gjest Visten Vrangskapning Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 En hel dag altså? En hel dag er ikke lang tid slik jeg ser det, men jeg skjønner jo at du synes det er lenge når dere har hatt tett kontakt.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 jo jo jeg skjønner jo det, det er jo ikke slik at jeg trenger han 24/7 jeg bare syns at interessen av å snakke med meg har dabbet av. Fra å gå til å ønske meg god morgen, og ringe flere ganger til meg og ønske meg god natt til ingenting Anonymous poster hash: f81a8...e36
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 hrmph mannfolk, han er trygg på deg nå det lureste du gjør nå er å være beinhard og gir han litt luft under vingene.... dette bør du ikke overtenke. Anonymous poster hash: 5e5ca...e0e
Aldri si aldri Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 Etter en stund er det vell normalt at sånt dabber litt av, uten at man bryr seg mindre av den grunnen. I starten kan man jo heller ikke holde hendene vekk fra hverandre, men etter vært kommer man litt mer ned på jorden igjen. Vi jenter/damer er flinke på å overanalysere slike ting, så sier meg enig med annonym om at du ikke må overtenke.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 takk skal dere ha Hi Anonymous poster hash: f81a8...e36
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Vet ikke helt jeg, synes det er litt spesielt og ikke ta seg tid til å sende en mld hvor man skriver "god morgen" eller en nattamelding når man er kjærester. Anonymous poster hash: 54c6b...9f3
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Jeg og mannen min har vært gift i 4 år nå og vært sammen 3 mnd. Før vi ble gift, og den dag idag, så går ikke det en dag uten at han eller jeg ringer, trenger ikke ha noen grunn, men slik har det vært fra dag en. Så hvis man har tett kontakt fra første stund, og plutselig ikke ringer så ofte, da ville jeg lurt også, hva ble gjort galt? Så nei, jeg synes ikke du overreagerer. Anonymous poster hash: c1b8a...262
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 jo jo jeg skjønner jo det, det er jo ikke slik at jeg trenger han 24/7 jeg bare syns at interessen av å snakke med meg har dabbet av. Fra å gå til å ønske meg god morgen, og ringe flere ganger til meg og ønske meg god natt til ingenting Anonymous poster hash: f81a8...e36 Jeg tenker at nettopp det du beskriver her er veldig normalt. Ikke bekymre deg Anonymous poster hash: 16602...342
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #11 Skrevet 1. august 2013 Jeg og mannen min har vært gift i 4 år nå og vært sammen 3 mnd. Før vi ble gift, og den dag idag, så går ikke det en dag uten at han eller jeg ringer, trenger ikke ha noen grunn, men slik har det vært fra dag en. Så hvis man har tett kontakt fra første stund, og plutselig ikke ringer så ofte, da ville jeg lurt også, hva ble gjort galt? Så nei, jeg synes ikke du overreagerer. Anonymous poster hash: c1b8a...262 Eller så må du jo også kunne tenke at andre kan ha det annerledes enn dere uten at det nødvendigvis er noe galt av den grunn. Jeg er i avstandsforhold og vi snakker ikke sammen hver dag. Har ikke det behovet noen av oss, men vi elsker hverandre og vet det er oss Anonymous poster hash: 16602...342
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #12 Skrevet 1. august 2013 Du høres veldig ung ut. Kan jeg gjette under 25? Anonymous poster hash: 8e347...dd8
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #13 Skrevet 1. august 2013 Det har ikke noe å gjøre med alderen, jeg har hatt forskjellige forhold og vet hva jeg selv liker i ett forhold, jeg personlig syns det er rart å gå fra å snakke masse til nesten ingenting. Jeg har da kusiner og kjenner andre som både er 25 år, 30 år og oppi 40 årene som reagerer på slikt, de fleste blir temmelig sjalu da, så uansett hvor gammel man er så reagerer man forskjellig på dette. Jeg er vel bare forelsket og liker å snakke med ham, jeg ser ikke noe galt i det. Hi Anonymous poster hash: f81a8...e36
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #14 Skrevet 1. august 2013 Jeg og mannen min har vært gift i 4 år nå og vært sammen 3 mnd. Før vi ble gift, og den dag idag, så går ikke det en dag uten at han eller jeg ringer, trenger ikke ha noen grunn, men slik har det vært fra dag en. Så hvis man har tett kontakt fra første stund, og plutselig ikke ringer så ofte, da ville jeg lurt også, hva ble gjort galt? Så nei, jeg synes ikke du overreagerer.Anonymous poster hash: c1b8a...262 Eller så må du jo også kunne tenke at andre kan ha det annerledes enn dere uten at det nødvendigvis er noe galt av den grunn. Jeg er i avstandsforhold og vi snakker ikke sammen hver dag. Har ikke det behovet noen av oss, men vi elsker hverandre og vet det er oss Anonymous poster hash: 16602...342 Klart det. Men hvis man gir lyd fra seg hver dag, og plutselig slutter med det, ja da er det noe galt. Anonymous poster hash: c1b8a...262
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #15 Skrevet 1. august 2013 Det har ikke noe å gjøre med alderen, jeg har hatt forskjellige forhold og vet hva jeg selv liker i ett forhold, jeg personlig syns det er rart å gå fra å snakke masse til nesten ingenting. Jeg har da kusiner og kjenner andre som både er 25 år, 30 år og oppi 40 årene som reagerer på slikt, de fleste blir temmelig sjalu da, så uansett hvor gammel man er så reagerer man forskjellig på dette. Jeg er vel bare forelsket og liker å snakke med ham, jeg ser ikke noe galt i det. Hi Anonymous poster hash: f81a8...e36 Men likevel velger du jo å ikke svare på hvor gammel du er. Så jeg antar jeg traff riktig. Anonymous poster hash: 8e347...dd8
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #16 Skrevet 1. august 2013 Det har ikke noe å gjøre med alderen, jeg har hatt forskjellige forhold og vet hva jeg selv liker i ett forhold, jeg personlig syns det er rart å gå fra å snakke masse til nesten ingenting. Jeg har da kusiner og kjenner andre som både er 25 år, 30 år og oppi 40 årene som reagerer på slikt, de fleste blir temmelig sjalu da, så uansett hvor gammel man er så reagerer man forskjellig på dette. Jeg er vel bare forelsket og liker å snakke med ham, jeg ser ikke noe galt i det. Hi Anonymous poster hash: f81a8...e36 Men likevel velger du jo å ikke svare på hvor gammel du er. Så jeg antar jeg traff riktig. Anonymous poster hash: 8e347...dd8 Må det bestandig være noen som må kommentere noe slikt? får du sove bedre om natten når du gjør slikt? jeg skal fortelle deg en ting kjære deg, jeg er faktisk 26....hvor gammel er du siden du mener at du er så mye eldre og bedre? Anonymous poster hash: f81a8...e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå