Gå til innhold

Tror du virkelig det her er menneskeskapt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er aliens som kødder med oss

post-42-0-41695400-1375301669_thumb.jpg

Anonymous poster hash: bbc5c...93e
Skrevet

Jepp

Anonymous poster hash: 585db...173
Skrevet

Ja, selvfølgelig er de skapt av mennesker :)

Skrevet

Tror det er aliens som kødder med oss

circulos2.jpg

Anonymous poster hash: bbc5c...93e

Hahahaha ;)

Anonymous poster hash: 4e941...eef

Skrevet

reddhare ;)

Anonymous poster hash: 23b33...c5e

Skrevet

Lurer på hvordan de gjør det, og hvordan de får det så bra til

Anonymous poster hash: e45d4...2cf

Skrevet

reddhare ;)

Reddhare? Hvorfor det?

Sånn rent statistisk sett så er det veldig sansynlig at vi ikke er alene i hele universet.

Men skulle vi tilfeldigvis få besøk fra andre planeter, så har de med det allerede vist at de har kommet mye lenge enn oss. Da syns jeg det er veldig rart at hobbyen deres er å lage pynt i åkerene våre ;)

Men litt seriøst, litt bruk av Google viser kjapt at det et stor enighet blandt seriøse forskere at dette er skapt av mennesker, og at det heller ikke er spesielt vanskelig å få til :)

Skrevet

reddhare ;)

Reddhare? Hvorfor det?

Sånn rent statistisk sett så er det veldig sansynlig at vi ikke er alene i hele universet.

Men skulle vi tilfeldigvis få besøk fra andre planeter, så har de med det allerede vist at de har kommet mye lenge enn oss. Da syns jeg det er veldig rart at hobbyen deres er å lage pynt i åkerene våre ;)

Men litt seriøst, litt bruk av Google viser kjapt at det et stor enighet blandt seriøse forskere at dette er skapt av mennesker, og at det heller ikke er spesielt vanskelig å få til :)

Hvordan får de det til? Fins det videoer av det eller?

Skrevet

Planke, tau, oversiktsbilder og opptegning med tau.. Tar tid, men veldig lett, og hvis man er flinke og samstemte er det ikke vanskelig å få kornet til å ligge samme vei :)

Skrevet

reddhare ;)

Reddhare? Hvorfor det?

Hvordan får de det til? Fins det videoer av det eller?

Kjapt klippet fra Wikipedia:

I 1991 sto engelskmennene Doug Bower og Dave Chorley frem og påstod at de hadde startet fenomenet i 1978 ved å lage faktiske sirkler i kornåkre ved bruk av enkle verktøy. Etter å ha stått frem med dette, viste de to mennene hvordan de kunne lage en kornsirkel på én time.

Google navnene på disse to, så får du opp flere klipp om dette :)

Skrevet

reddhare ;)Anonymous poster hash: 23b33...c5e
Reddhare? Hvorfor det?Sånn rent statistisk sett så er det veldig sansynlig at vi ikke er alene i hele universet.Men skulle vi tilfeldigvis få besøk fra andre planeter, så har de med det allerede vist at de har kommet mye lenge enn oss. Da syns jeg det er veldig rart at hobbyen deres er å lage pynt i åkerene våre ;)Men litt seriøst, litt bruk av Google viser kjapt at det et stor enighet blandt seriøse forskere at dette er skapt av mennesker, og at det heller ikke er spesielt vanskelig å få til :)

Hvordan får de det til? Fins det videoer av det eller? Anonymous poster hash: 23b33...c5e

Jeg har i allefall sett en dokumentar om akkurat dette. Der fikk man se hvordan disse kornsirklene og motivene ble laget, bare ved hjel av noen planker og tau. Mitt i stummende mørke. Så ingen ailiens der dessverre.

Skrevet

Jesus! Hadde jeg klart å tråkke ned en kornåker så perfekt så skulle jeg da sannelig tatt æren for det selv istedenfor å overlate den til aliens. Makan!

Skrevet

Jesus! Hadde jeg klart å tråkke ned en kornåker så perfekt så skulle jeg da sannelig tatt æren for det selv istedenfor å overlate den til aliens. Makan!

Hehe. Må jo være veldig artig å lure så mange mennesker da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...