Gå til innhold

Hjelp meg litt Drammensjenter :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe kjole til datteren min på 7 mnd. Må være penkjole, ikke HM, cubus osv. Skal pynte henne til bryllup :) ikke brudepike altså.

Hvilken butikk?

Anonymous poster hash: 04bc8...e42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Name it på torget eller den barn og utstyr på buskerud storsenter

Skrevet

Name it på torget eller den barn og utstyr på buskerud storsenter

Buskerud Storsenter var jeg på i dag. De hadde bunad, men ellers ikke noe penklær synes jeg. Men name it skal jeg prøve :)

Skrevet

Hva med den som ligger ved big horn? På andre hjørnet...husker ikke hva den heter. Har mye fint der. :-)

Anonymous poster hash: d5e01...cb9

Skrevet

Hva med den som ligger ved big horn? På andre hjørnet...husker ikke hva den heter. Har mye fint der. :-)

Aner ikke, men skal sjekke :) takk for tips :)

Skrevet (endret)

May & Betty har veldig mye fint. Også Domino barneklær på torget :) Name it på Gulskogen senteret har også masse pent tøy :)

Endret av Urwa
Skrevet

Erta berta heter den...kom på det nå. Er litt dyrt der, men de har salg nå, så skynd deg. ;-)

Skrevet

Erta Berta i Shwenckegata er min favorittbutikk i Drammen.

Du kan og prøve Gerd T.Martinsen i Haugesgate. Vis a vis torget vest. Tror de har endel utvalg i penklær.

Skrevet

Du må kjøre bitte litt på utsiden, på eiker senteret. Der er det en liten forretning, lady og landstrykern eller noe. Finner alltid masse nydelig der!!

Anonymous poster hash: 2f02f...77f

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg er veldig glad i Domino rett ved torget. Finner alltid det jeg er på utkikk etter der.

Skrevet

May & Betty og Erta Berta er mine favorittbutikker. Litt dyre, men salg der nå. 

Skrevet

Zebastian har også mye fint. Det er salg, så det er litt dårlig utvalg der nå. Og ja, de har klær til jenter også. :-)

Skrevet

Oi, takk for mange flotte tips :) vi er i byen pga bryllupet, så jeg er ikke kjent her. Men skal klare å finne noe etter alle tipsene deres :) takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...