Gå til innhold

Er Lisa Williams fake eller ekte vare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: a5e6d...bee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

F A K E

Anonymous poster hash: d9314...c3e
Skrevet

Fake selvsagt!!!

Anonymous poster hash: 72051...615
Skrevet

Hvis det høres for godt ut til å være sant - ja så er det som regel det.

Skrevet

Skal dit i september. Gjenstår å se :) jeg har trua.

Skrevet

hvor kommer hun? :)

Anonymous poster hash: 372ae...f3e

Skrevet

E K T E!!!! Har snakket med henne selv. INGEN muligheter for at hun viste alt hun sa. Det var ting INGEN vet. 

Anonymous poster hash: ab889...5d6
Skrevet

hvor kommer hun? :)

Anonymous poster hash: 372ae...f3e

Trøndelag :) flere steder i norge vil jeg tro :)

Skrevet

Fake!

Anonymous poster hash: 8c9ce...525

Skrevet

Jeg har selv opplevd hva hun kan, og hun kunne fortelle ting bare jeg visste. Noe av det er gjerne litt tilfeldig, men hun traff noen punkter som aldri har vært snakket eller skrevet om. 

Anonymous poster hash: 752ac...beb
Skrevet

Er man skeptisk så tror jeg man nesten må oppleve noe slikt før man kan tro det er sant. En ting er sikkert - noen har hun kontakt med for hun vet ting hun ikke kunne lest om, plukket opp eller gjettet på hva riktig.

Hun hadde kontakt med en avdød venn da hun var i Kristiansand, og hun klarte å formidle hvordan han var som person, i talemåte og uttrykk. Hun fortalte om ting som skjedde rundt og etter hans dødsfall og om hvordan vi som vennegjeng hadde opptredd. Ingen sjans at hun kunne finne det på :)

Anonymous poster hash: 6efb7...f34

Gjest meg&mini
Skrevet

En kjæresten kjenner var på show med henne for en liten stund siden.

Hun ble plukket ut av publikum og Lisa fortalte ting som hun "visste" om denne personen.

Skrevet

Ho er eg bombesikker på at er ekte vare.

Skrevet

Folk som går på sånt er naive og godtroende fjols!

Og julenissen fins også.

Jada jada, dere må gjerne bli sure, men det endrer ikke på det faktum at ingenting dere eller dama selv sier kan bevise at hun snakker sant.

Skrevet

Og julenissen fins også.

Jada jada, dere må gjerne bli sure, men det endrer ikke på det faktum at ingenting dere eller dama selv sier kan bevise at hun snakker sant.

Kan du bevise at ho ikkje er ekte vare då? :)

Skrevet

Og julenissen fins også.

Jada jada, dere må gjerne bli sure, men det endrer ikke på det faktum at ingenting dere eller dama selv sier kan bevise at hun snakker sant.Anonymous poster hash: 8c9ce...525

Hehe. Søte dere er som virkelig tror på denne svindelen.

Nei jeg kan ikke bevise verken det ene eller andre, men det er jo som med alle andre som levere en vare eller produkt av ulikt slag. Man legger frem bevis på produksjonmåte/effekt/kvalitet. Denne dama kan ikke legge frem noe som helst annet enn masse tull som dere stakarer går rett på :) ville du kjøp en spesiell barnemat til barnet ditt om du ikke hadde den minste anelse hva som var i den? Hehe, om lisa williams laget den kanskje?? Men når et fremmed menneske kommer å forteller dere at hun er synk er ikke dokumentasjon så nøye. Om hun virkelig var syns ellet hva det nå et hun skal være, hadde det jo vært en enkel sak å bevise det. Da hadde hun fått mangedobblet inntektene sine.

Skrevet

Og julenissen fins også.

Jada jada, dere må gjerne bli sure, men det endrer ikke på det faktum at ingenting dere eller dama selv sier kan bevise at hun snakker sant.Anonymous poster hash: 8c9ce...525

Nei jeg kan ikke bevise verken det ene eller andre, men det er jo som med alle andre som levere en vare eller produkt av ulikt slag. Man legger frem bevis på produksjonmåte/effekt/kvalitet. Denne dama kan ikke legge frem noe som helst annet enn masse tull som dere stakarer går rett på :) ville du kjøp en spesiell barnemat til barnet ditt om du ikke hadde den minste anelse hva som var i den? Hehe, om lisa williams laget den kanskje?? Men når et fremmed menneske kommer å forteller dere at hun er synk er ikke dokumentasjon så nøye. Om hun virkelig var syns ellet hva det nå et hun skal være, hadde det jo vært en enkel sak å bevise det. Da hadde hun fått mangedobblet inntektene sine.Anonymous poster hash: 8c9ce...525

Synsk :-) ikke syns eller synk :P

Skrevet

Og julenissen fins også.

Nei jeg kan ikke bevise verken det ene eller andre, men det er jo som med alle andre som levere en vare eller produkt av ulikt slag. Man legger frem bevis på produksjonmåte/effekt/kvalitet. Denne dama kan ikke legge frem noe som helst annet enn masse tull som dere stakarer går rett på :) ville du kjøp en spesiell barnemat til barnet ditt om du ikke hadde den minste anelse hva som var i den? Hehe, om lisa williams laget den kanskje?? Men når et fremmed menneske kommer å forteller dere at hun er synk er ikke dokumentasjon så nøye. Om hun virkelig var syns ellet hva det nå et hun skal være, hadde det jo vært en enkel sak å bevise det. Da hadde hun fått mangedobblet inntektene sine.Anonymous poster hash: 8c9ce...525

Synsk :-) ikke syns eller synk :P

Eg er generelt skeptisk av natur (akademikergen, om du vil) - men eg er fadder til ein gut på 6 år  - som har evner som er nett i same ånd som Lisa Williams - og det  og han har ikkje drive undersøkingar på førehand:)  At han er eineståande og aleine om å ha denne evna, det tviler eg på:)

Skrevet

Noko usamanhengande, les eg.  Ta bort "og det"

Skrevet

Og julenissen fins også.

Nei jeg kan ikke bevise verken det ene eller andre, men det er jo som med alle andre som levere en vare eller produkt av ulikt slag. Man legger frem bevis på produksjonmåte/effekt/kvalitet. Denne dama kan ikke legge frem noe som helst annet enn masse tull som dere stakarer går rett på :) ville du kjøp en spesiell barnemat til barnet ditt om du ikke hadde den minste anelse hva som var i den? Hehe, om lisa williams laget den kanskje?? Men når et fremmed menneske kommer å forteller dere at hun er synk er ikke dokumentasjon så nøye. Om hun virkelig var syns ellet hva det nå et hun skal være, hadde det jo vært en enkel sak å bevise det. Da hadde hun fått mangedobblet inntektene sine.

Denne damen er multimillionær på grunn av evnene sine allerede, så ditt argument faller på sin egen urimelighet.

Men jeg tror uansett at inntekt er et særdeles dårlig grunnlag å måle synske evner på.... Noen få har det, mange har det ikke- og ikke alle ønsker å ta betalt.

Skrevet

Og julenissen fins også.

Du har ingen tro på snåsamannen heller da?

Jeg skjønner at mange ikke er åpne for at det finnes mer mellom himmel og jord, men samtidig kan jeg ikke helt skjønne det heller.

Men, mange må nok oppleve noe selv for å kunne våge seg inn i de tankerekkene.

Skrevet

Hadde dette vært ekte så hadde hun brukt evnene sine til å hjelpe politiet i kriminal saker for eksempel, ikke reist rundt å brukt det til underholdning. Våkn opp folkens, det er en pengemaskin, ren svindel. Noen mennesker innehar evnene til å lese andre mennesker (ikke lese tanker) men lese oss utifra hvordan vi oppfører oss når vi blir stilt spørsmål og snakket med, hun stiller masse ledende spørsmål og finner resultater i hvordan du reagerer. Alle med litt psykologi utadannlese vet hvordan dette fungerer.

Har en venninne som var på showet i oslo sist gang og alt hu ble fortalt var generellt og passet ikke særlig på personen det gjaldt, det som vises på tv er klippet slik at det er i Williams favør, juks! De som sitter i salen er så frelst at de svelger alt hun sier, nesten en religiøs stemmning -creepy...

Anonymous poster hash: 60b4b...478

Skrevet (endret)

Jeg syns nesten det er mer naivt å tro at vi mennesker er så suverent intelligente at vi har funnet beviser for alt som finnes. Det å ikke være åpen for at det finnes mer enn det vi hittil har klart å bevise, er fryktelig naivt. Ikke dermed sagt at man trenger å tro på akkurat Lisa Williams, men å avfeie alt "sånt" som løgn og pengesvindel, og at de som tror på det er fryktelig dumme (så dumme at man kan være nedlatende og le hånlig, jf. et av innleggene over her) viser bare hvor lite ydmyk man er. 

Endret av Magia
Skrevet

Mja....Hun så sikkert på kroppsspråket mitt at min far hadde store komplekser som barn pga lange øyevipper, samt at han hadde mye problemer med ene øret. Hun så sikkert på kroppsspråket mitt at min farfar jobbet i militæret. Hun så også på kroppsspråket mitt at jeg nylig hadde mistet en stor svart hund pga sykdom i hoftene.....

Anonymous poster hash: 807ac...098

Skrevet

Hadde dette vært ekte så hadde hun brukt evnene sine til å hjelpe politiet i kriminal saker for eksempel, ikke reist rundt å brukt det til underholdning. Våkn opp folkens, det er en pengemaskin, ren svindel. Noen mennesker innehar evnene til å lese andre mennesker (ikke lese tanker) men lese oss utifra hvordan vi oppfører oss når vi blir stilt spørsmål og snakket med, hun stiller masse ledende spørsmål og finner resultater i hvordan du reagerer. Alle med litt psykologi utadannlese vet hvordan dette fungerer.

Har en venninne som var på showet i oslo sist gang og alt hu ble fortalt var generellt og passet ikke særlig på personen det gjaldt, det som vises på tv er klippet slik at det er i Williams favør, juks! De som sitter i salen er så frelst at de svelger alt hun sier, nesten en religiøs stemmning -creepy...

Anonymous poster hash: 60b4b...478

Det er jo flere synske som hjelper politiet. Mor til en venn av meg blant annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...