Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Eller hvem er det som driver å spammer ned forumet med idiotiske tråder?? Kan stemme med prinsen i forhold til seriøse problemer med rettskrivning.... Anonymous poster hash: 71667...b10
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Eller hvem er det som driver å spammer ned forumet med idiotiske tråder?? Kan stemme med prinsen i forhold til seriøse problemer med rettskrivning.... Anonymous poster hash: 71667...b10 Nå må du slutte å mase!! Herrefred, la nå folk få være seg selv uten å prøve å trykke de ned! Anonymous poster hash: aa530...c11
Ooops I did it AGAIN Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Nei, denne nye er en som bare vil ha oppmerksomhet. Feilskrivingen er tilgjort og planlagt, for hun glemmer seg innimellom Ikke mat trollet
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Eller hvem er det som driver å spammer ned forumet med idiotiske tråder?? Kan stemme med prinsen i forhold til seriøse problemer med rettskrivning.... Anonymous poster hash: 71667...b10 Tviler jeg på. Prinsen var seriøs og fikk veldig mye ufortjent pes. Hun nye er mest sannsynlig et forumtroll. Anonymous poster hash: 94b88...75f
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Nei jeg tenker det heller er hun som syns det var så fælt å spy(skrev mange innlegg om drt.. Er vel et par år siden hun var her og i skrivende stund husker jeg ikke nicket hennes.. et eller annet med mor....
3 i april Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 Når jeg ser på hvordan hun skriver så vedder jeg en 50 lapp på at det er nøffemor som er tilbake i egen person, bare under et annen nick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå