Gå til innhold

Hva gjør deg sjalu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du blir det da..:) Men helt ærlig så kan vel alle kjenne på følelsen innimellom?!

Anonymous poster hash: 35fba...31c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig sjelden jeg blir det. Har vel knapt skjedd på de 10 årene vi har vert sammen. Må være om han gir en annen dame litt for mye oppmerksomhet.

Har vel aldri følt han har gått over streken der. Vi har begge lov å små flørte med andre. Er såpass trygge på hverandre at vi ikke blir sjalu.

Venninnen min er ilag med en mann som er ekstremt sjalu. Hadde aldri orket det. Han blir sur bare hun danser/prater med en annen mann.

Anonymous poster hash: 4cff9...ae9
Skrevet

Veldig lite annet enn om mannen skulle utøve seksuelle handlinger (det inkluderer kyssing, klåing, sexchat på nett, tekstmeldinger etc) med andre kvinner.

Skrevet

Av en eller annen grunn tanken på en eks han har..,

Har ikke snakket mye om henne, og hun bor ikke i landet. Og hun er 15 år eldre enn oss... Haha. Betyr at hun i dag er 55 år...

Anonymous poster hash: 78bf5...4bf

Skrevet

Mannen min liker å ta bilder. Noen ganger blir det (altfor) mange bilder av samme dama. Ofte fremmede, typ på fest eller noe. Han syns det er greit, så nå vil jeg prøve det samme:-P For en stund siden kom han hjem fra en tur hvor det var veldig mange bilder av en dame. Jeg lurte på hvorfor, men har ikke fått noe svar. Han tenkte visst ikke over det eller noe. Han er ganske sjalu av seg og vil nok ikke like at jeg gjør det samme;)

Anonymous poster hash: 35fba...31c

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

Var mer sjalu før. Hadde også mer grunn til det før, det var noe med dårlige valg av menn. Han jeg er sammen med nå er jeg mer romslig overfor, også fordi jeg vet hvor mye det koster ham å  prøve å forføre en kvinne... Han svelget mange kameler da han nærmet seg meg, den gangen. One night stands ligger ikke for ham, for å si det slik. (Han er veldig flørtete, da. Men det liker jeg, det er morsomt og sjarmerende. Jeg er sånn selv også.)

Endret av Pashla
Skrevet

Var mer sjalu før. Hadde også mer grunn til det før, det var noe med dårlige valg av menn. Han jeg er sammen med nå er jeg mer romslig overfor, også fordi jeg vet hvor mye det koster ham å  prøve å forføre en kvinne... Han svelget mange kameler da han nærmet seg meg, den gangen. One night stands ligger ikke for ham, for å si det slik. (Han er veldig flørtete, da. Men det liker jeg, det er morsomt og sjarmerende. Jeg er sånn selv også.)

Høres ut som meg og min mann. Bare at han ikke er veldig flørtete heller, bare skravlete. ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Høres ut som meg og min mann. Bare at han ikke er veldig flørtete heller, bare skravlete. ;)

De to tingene går litt over i hverandre, i min samboers tilfelle...

Skrevet

Han gir meg ikke ofte grunn til å være sjalu heldigvis, men den gangen jeg ble vekt om morgenen av at groupies sto på døra ble jeg rimelig muggen.

Anonymous poster hash: e414a...c5f

Skrevet

Jeg var mye mer sjalu før, fordi jeg var veldig usikker på meg selv. Men så ble jeg "stor", og det er mange år siden jeg har vært det minste sjalu, - helt til for et par uker siden. Han hadde fått ei ny dame på jobben, og snakket mye om henne. Jeg så henne overhodet ikke som en trussel, jeg visste han jobbet mye sammen med henne, da de var på samme prosjekt. Men så spurte jeg tilfeldig om hun var ung, og joda det var hun, og da måtte jeg jo spørre om hun var fin... Og han rødmet som en tomat! Jeg har aldri sett ham rødme på det viset... Da kjente jeg det stakk i meg, ja! Huff. Dagen etter hadde jeg derimot kjølt meg ned, og nå bryr jeg meg ikke om at han synes hun er fin. Jeg ser ofte fine menn, og han bryr seg ikke om det, akkurat.

Anonymous poster hash: efe2a...af1
Skrevet

Jeg blir lett sjalu for tiden. Når han har kontakt med eksen sin for eksempel. Men alt bunner i det at vi ikke har sex. En mann i begynnelsen av 30-årene uten sykdommer som svekker potensen klarer ikke å gå uten sex i måneder og år, så jeg er redd for at han snart sprekker og ligger med noen andre for å få lette på trykket.

Anonymous poster hash: c7698...d7b
Skrevet

Sjalu og sjalu. Ordentlig sjalu hadde jeg blitt hvis han viste interesse for en annen dame på noe annet enn en vennskapelig måte. Småsjalu blir jeg bare han kikker to ganger etter ei, eller får en klem, eller nevner navnet til en pen kollega +++ Det betyr ikke at han ikke får lov til disse tingene altså, bare at jeg kjenner på det lille stikket i hjertet!

Skrevet

Var veldig sjalu med eksen. Han dro stadig på fester med tenåringer og snakket om hvor gammel jeg var (Jeg var 23 på den tiden, huttemaitubb liksom) Gadd ikke fortelle andre at han faktisk var i et forhold, og likte å skryte av alle jentene som ville ha han. Jadda...

Han mente det var mitt problem, og at jeg var sykelig sjalu, selv om jeg ikke var det med tidligere kjærester. Typisk den type menn å legge problemet over på andre... Til slutt kom jeg til vettet og hev han ut.

Med mannen min er jeg ikke sjalu. Ikke bare fordi han ikke flørter, aldri har hatt tilfeldig sex eller ikke engang legger merke til hvordan folk ser ut, men fordi han er en god mann som jeg stoler på. 

Skrevet

Jeg kan ikke huske jeg har vært sjalu på min mann. Jeg er lite sjalu, men han var sjalu når vi møttes. Men han var åpen med det og jeg fikk vite årsaken til han var så sjalu da. (Hans ex hadde gått bak ryggen hans mens de var gift)

Han har nesten bare jente venner og jeg har nesten bare guttevenner, så det hadde gått dårlig om vi hadde vært sjalu igrunn. Nå er han like lite sjalu som meg.

Til helga skal vi vist ut på byen, og da skal jeg vist møte dama hans sa han til meg ista. Så hyggelig, var min kommentar, han blei rimelig skuffa for han ventet at jeg skulle bli hissig. Var vist ei veninne av han som jeg ikke har møtt enda.

Anonymous poster hash: 8df64...56f

Skrevet

Veit ikke. Har ennå ikke vært i enh situasjon der jeg har følt meg sjalu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...