Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 vi er blitt tilbudt å bytte bort vårt snart helrenoverte treroms leilighet med en enebolig som har et (stort) oppussings/renoveringsbehov. eneboligen er barndomshjemmet til min mann. vi har satt opp en liste med for og imot, men jeg klarer uansett ikke å være overentusiastisk. skal sies at om vi gjør dette, og kaster oss inn i et oppussingskaos har vi med oss en liten en på 7mnder. for og imot listen vår ser foreløpig slik ut FOR det vil være et springbrett til å kunne bygge eget senere det er større skolekretsen er bedre det er en utleiedel med inntekt det har hage parkeringsplass stor veranda med gode solforhold det er bygd på 90-tallet så det er ikke så gammelt vi slipper bråk fra naboen som bor over oss IMOT masse oppussing (inkl nytt bad og kjøkken) potensielt nære svigermor (hun eier nabohuset som idag leies ut) det er ikke pipe eller mulighet for peis svogeren min får hytta ( som vi er veldig glad i å låne idag, og som vi kanskje hadde håpet på å arve en dag) huset er slitt hele huset må males det er ingen garasje uklar grense mellom husene (mot svigermor) helt elendig planløsning jeg er virkelig satt i tenkeboksen - kan noen av dere damer dele deres synspunkter? :/ Anonymous poster hash: dd266...1ca
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Nei, dere vet hva dere har, men ikke gva dere får. Spar heller penger til dere kan bygge det huset dere har lyst på, uten svigermor som nærmeste nabo. Anonymous poster hash: a86f0...51a
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Jeg hadde byttet uten tvil. En liten treroms leilighet uten egen hage gir meg frysninger. Så lenge taket er bortigmot tett må alt være bedre enn det.. Anonymous poster hash: e0f1c...8b8
Cruella De Vil Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Jeg ville faktisk helle mot ikke å gjennomføre det. Det høres jo ikke ut som om det huset er et sted dere ønsker å bli boende over lenger tid uansett hvor mye dere får pusset det opp? Og jeg regner med at det ikke er noe dere vil tjene mye på heller siden det da innebærer at svogeren din får hytta? Med mindre dette gir dere en god gevinst pengemessig slik at dere enkelt kan flytte til et bedre hus senere, hadde jeg ikke gjennomført byttet hvis jeg var dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå