Gå til innhold

Bursdagsfeiring hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen vår begynner på skolen 19. aug, og fyller år før det. ca 14 dager. han har sluttet i bhg, og vi vet ikke hvem han begynner på skolen med enda.

Har litt dilemma med tanke på bursdagsfeiringen hans. 

Hvordan hadde dere løst dette?

Han vil inv 2 gode kompiser fra bhg, og 1 som begynner i 2. klasse som vi kjenner fra før. I tillegg 1 gutt jeg vet er på ferie, ellers omgås vi noen jenter som er yngre enn han som vi kan inv. 

Synes det blir litt kleint! Noen ideer?? 

Anonymous poster hash: ec433...0d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke ha bursdag etter skolestart?

Skrevet

Ungen vår begynner på skolen 19. aug, og fyller år før det. ca 14 dager. han har sluttet i bhg, og vi vet ikke hvem han begynner på skolen med enda.

Har litt dilemma med tanke på bursdagsfeiringen hans. 

Hvordan hadde dere løst dette?

Han vil inv 2 gode kompiser fra bhg, og 1 som begynner i 2. klasse som vi kjenner fra før. I tillegg 1 gutt jeg vet er på ferie, ellers omgås vi noen jenter som er yngre enn han som vi kan inv. 

Synes det blir litt kleint! Noen ideer?? 

Hadde utsatt feiringen 14 dager, og invitert feks. alle gutten i klassen. Fin anledning til å bli kjent med alle. Klasselisten får du av læreren. Lykke til!

Skrevet

Ja jeg tenkte litt på det. Ja altså å utsette det litt. 

Samtidig ble jeg skrekkslagen av å sikkert være først ut med feiring for klassen.

Aner ikke hvilken standard som forventes osv....

Skrevet

Noen med skolebarn som kan gi noen eks på feiringer?

HI

Skrevet

Ville ikke utsatt feiringer, men feiret på dagen, eller nærmeste helgedag, og invitert de vennene han har nå

Skrevet

Vi utsatte det.

Hadde Halloweenbursdag i stedet for augustbursdag.

For man kan ikke feire Halloween i august ;)

Den var helt grei og veldig vellykket :)

Anonymous poster hash: 02a00...161

Skrevet

Ville utsatt til skolestart, og eventuelt undersøkt om flere i klassen har bursdag rundt skolestart. I august er nok været fint, og lån/lei SFO og ha to timer med pølser, kake, og moro, ute hvis været er bra, inne hvis det er dårlig. Invitert både gutter og jenter, med foreldre og sats på at barnet ditt får mange nye gode venner.

Hvis dere ikke har noen å slå det sammen med, invitert både skolevenner og barnehagevenner.

Det vil nok bli sett som positivt at du inviterer alle, og er nok flere som er engstelige for hvordan bursdager vil bli fremover.

Eventuelt går det jo med en liten Bhg feiring utenom, på dagen.

Vi kommer til å utsette og invitere alle. Mannen min har laget kaste på boks og sette halen på eselet, og her er det veldig populært og ha bursdager på friområder, lekeplasser, strender, skoleplasser osv..

På den måten er det ikke lekeland eller kino, eller svømmehall eller de dyre tingene som tar overhånd og blir "målet" alle skal nå.

Håper dere finner ut av det, og barnet ditt blir nok kjempefornøyd med bursdagen sin om dere gjør det lite eller stort, skole eller Bhg. Gjør det som er rett for dere:-)

Anonymous poster hash: e8d75...093

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...