beibilykke Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Da holder jeg på å planlegge eneste som mangler nå er hva for tull og tøys vi kan finne på i bergen sentrum for the bride to be.hun er en tøffing som er med på alt Jeg har litt ideer men kjekt med flere! Tips mottas med stor takknemlighet; )
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Jeg syns at det er utrolig harry å se på sånne utdritningslag der bruden går rundt og gjør teite ting mens de andre står i bakgrunnen og fniser og ler. Det er ikke morsomt en plass. Bortsett fra det så kan du f.eks google utdrikningslag og få tips til ting derfra. Og går dere på festplassen og lar henne drite seg ut midt på den vlå steinen f.eks og dere liker sånne ting så blir det nok en vellykket dag for dere. Håper bare at jeg er hjemme den dagen og ikke i byn Anonymous poster hash: 639b9...6ef
beibilykke Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2013 Takk for flott svar .... håper også du er hjemme den dagen!
beibilykke Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2013 Takk for flott svar .... håper også du er hjemme den dagen!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Kommer an på bruden, har vært i litt forskjellige utdrikningslag. I det ene satt bruden utkledd å spilte div instrumenter på torget med en liten kopp satt foran seg.. En annen gang leide vi båt med sånn oppblåsbar ring hengende etter, som bruden satt i (kan være farlig, så man må vite hva en driver på med) Fallskjermhopp, en time i småfly (flesland), paragliding , go kart, bowling eller en dag der bruden blir vartet opp med timer på hudpleiesalong.. Anonymous poster hash: 0d0c9...6e9
beibilykke Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2013 Poledance var ikke dumt banana fries
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå