Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Har barna deres en "ferieminne"-boks som de skal ta med seg til barnehagen etter ferien? Hva har dere i så fall oppi denne boksen? Vi har med noen bilder, en lapp der barnet har skrevet navnet sitt (det har akkurat lært å skrive navnet sitt selv), en billett til noe vi har opplevd, skjell fra stranden. Anonymous poster hash: 30f12...8f0
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 De to minste på 4 og 6 år har en boks med små minner fra ferien, særlig pene stener og skjell er det en del av i den. Men den er ikke tiltenkt barnehagen da. De bare har den å leke med her hjemme. Jeg pleier å lage en fotobok med feriebilder til dem, akkurat nå er det halv pris på fotobøker hos Fujifoto så da lager jeg gjerne noen små noen med myk perm som de får selv. Da kan de vise frem bildene til besteforeldre, tanter og onkler, og de har gjerne med denne fotoboken i barnehagen også. De setter veldig pris på å få en egen fotobok som jeg ikke er redd for, den er deres til ode og eie og de kan lese den på senge og gjøre som de vil med den. Blir det en flekk eller et eseløre spiller det ingen rolle Anonymous poster hash: 820cc...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå