Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Gutten vår har første barnehagedag etter ferien i morgen. Han begynner på storbarnsavdeling. I ferien ha han lært å tisse på do, men han bæsjer ikke i do (det går i trusa). Tenker uansett å sende med bleier til de skal på tur eller ut i barnehagen, men bør han bruke bleie i barnehagen hele dagen siden han ikke kan bæsje i do enda? Hjemme bruker han bare bleie på natten. Anonymous poster hash: 7601d...e7e
Tante_Esel Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Gutten vår har første barnehagedag etter ferien i morgen. Han begynner på storbarnsavdeling. I ferien ha han lært å tisse på do, men han bæsjer ikke i do (det går i trusa). Tenker uansett å sende med bleier til de skal på tur eller ut i barnehagen, men bør han bruke bleie i barnehagen hele dagen siden han ikke kan bæsje i do enda? Hjemme bruker han bare bleie på natten. Anonymous poster hash: 7601d...e7e synes du skal snakke med de i barnehagen... ta med bleier, men er jo uansett letter å slutte nå, som det ikke er masse klær! hadde han gått hos meg, ville jeg ha hatt på bleie kun på tur/evt ute... men ikke inne...men vi som jobber i bhg er forskjellige
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Takk for svar! Da skal jeg høre med de i barnehagen i morgen. HI Anonymous poster hash: 7601d...e7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå