Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Jeg hadde bekkenløsning sist og vi har begynt å prøve på nestemann nå.Er det noe jeg kan gjøre (trening) nå før en graviditet for å unngå å få bekkenløsning igjen. Eventuelt noe som vil gjøre at den ikke blir så ille? Anonymous poster hash: b4eab...eaf
Elsker livet Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Du kan trene styrke i hele kroppen i forkant. Da har du mer muskler til å bære deg. Bekkenløsning er hormonelt, så du kan ikke unngå det.
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Jeg hadde bekkenløsning i andre svangerskapet, og kunne gå turer i skog og mark for å lindre det litt, også ta noen øvelser jeg fikk av fysio. Denne gangen var det fysisk umulig å gjøre noe som helst. Som Elsker livet sier, det er hormonelt. ..
nagini Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Nei, ikke noe du kan gjøre. Jeg var godt over gjennomsnittlig trent, og fikk invalidiserende bekkenløsning før fjerde måned likevel.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Jeg var godt trent før dette sv.skapet. Men fikk bekkenløsning fom 3 mnd. Dro til fysio med en gang og startet med øvelser som jeg gjorde øvelser frem til 6 mnd. Synes d hjalp litt men så snudde babyen seg i seteleie og bekkenet ble mindre stabilt...fikk også kynnere med nedpress og måtte avslutte treningen. Er som de sier ovenfor hormonelt, så er lite å gjøre med d dessverre:( men noe hjelp kan d være i trening, behandling hos fysio etc og akupunktur. Anonymous poster hash: 667b4...6fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå