Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Jeg går mye tur og skal snart begynne på gravidyoga. Synes de buksene jeg har begynner å bli ubehagelige selv om de er med strikk i livet. Noen som vet om treningsbukse/tights for gravide? Anonymous poster hash: caf77...158
Gjest meg&mini Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Ikke for gravide men på Coop selger de et merke som er veeeeeldig eksotisk i midjen. Røhnings kanskje?
Gjest meg&mini Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Ikke for gravide men på Coop selger de et merke som er veeeeeldig eksotisk i midjen. Røhnings kanskje? Eksotisk? Haha, det skulle stå elastisk;)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Kan du ikke bare bruke en treningsbukse med helt lavt liv eller brette den ned om magen blir for stor. Dumt å måtte kjøpe mye nytt bare for den korte tiden du går med stor mage. Anonymous poster hash: 19cc7...1f1
oslofrk Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Jeg har lett overalt etter treningstøy for gravide og beklager, men det er magert, for ikke å si null utvalg.. Men - thigts fra HM, haremsbukse fra Cubus og noen av treningstoppene fra Nike har reddet meg. Lykke til!
BellaSuz Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 Kjøpte gravidtreningstøy på sats:-) eget merke de hadde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå