Gå til innhold

Hva er chatzy??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange snakker om dette.. Mulig jeg er helt ut, men har ikke fått med meg hva det er..

Anonymous poster hash: e7397...a81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chatteside der noen av brukerne her inne chatter med hverandre.

Anonymous poster hash: b95a6...f9a
Skrevet

Noen brukere her inne bruker hele tiden sin på nett og da er ikke Dib nok. De må i tillegg ha en chattekanal der de mest ivrige brukerne kan være og så kan de etterpå løpe inn hit for å fortelle om alt som skjer på Chatzy.

GJESP!

Anonymous poster hash: e7933...698
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Noen brukere her inne bruker hele tiden sin på nett og da er ikke Dib nok. De må i tillegg ha en chattekanal der de mest ivrige brukerne kan være og så kan de etterpå løpe inn hit for å fortelle om alt som skjer på Chatzy.

GJESP!

Dnååå, får du ikke være med du da? Eller er du for trøtt?

Ta deg en liten lur og spør pent, så er jeg sikker på at det er plass til deg også. De pleier å være ganske inkluderende her inne :)

Skrevet

GJESP!

Enig med du :)

Anonymous poster hash: 7a7a4...327

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

GJESP!

Humoristisk påstand, siden den som "slarver" her inne om Chatzy, er den som ikke er aktiv der inne selv, men kun inne å snoker ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...